  • 41. Data: 2018-03-24 15:42:08
    Temat: Re: Inpost - odbiór przesyłki
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 26 lutego 2014 18:39:04 UTC+1 użytkownik Krzysztof Jodłowski napisał:
> [...]
    > Poczcie i kurierom jakoś to nie jest potrzebne...
    >
    > Doręczyciel ma prawo zażądać okazania dowodu zgodnie z regulaminem usług
    > Inpost. Fakt, sprawdziłem - jest taki wpis w regulaminie. Tyle tylko, że
    > jeśli by wpisali do regulaminu, że odbierający przesyłkę rejestrowaną ma
    > okazać akt urodzenia, to co? Też by wszyscy mieli tak robić bo się komuś
    > zachciało?
    > Nie bardzo mam na razie inną opcję, bo przesyłki otrzymuję (a muszę
    > odebrać) a nie nadaję. No i nie mam wpływu, że ktoś wyśle akurat Inpostem.

    Osobiście uważam to za słuszne. Jestem najczęściej nadawcą. W ubiegłym roku cztery
    razy odbiorcy ukradli przesyłkę, zwalając na Pocztę i twierdząc,że jej nie odebrali.
    Niestety Poczta nie była w stanie ustalić kto odebrał, bo podpis był nieczytelny, a
    ja zaliczyłem negatywy. Co do dziecka, to niestety obecne dowody osobiste nie mają
    wpisu o dzieciach, a dla pracownika w punkcie, to inna osoba. Nie jestem zachwycony
    Inpostem, bo już parę skarg do Ministerstwa i Allegro wysłałem. Przez pół roku
    spokój, a później znowu trafia się w najlepszym wypadku "awizonosz", bo najczęściej
    to tylko jest informacja w kompie, że przesyłka czeka na odbiór.

  • 42. Data: 2018-03-25 19:05:36
    Od: mybox <m...@w...pl>

    W dniu 2018-03-24 o 15:42, p...@g...com pisze:

> [...]
    to tylko jest informacja w kompie, że przesyłka czeka na odbiór.

    Oczywiście, że słuszne! Wyobraźmy sobie, że nie mieszkamy już pod
    adresem ale mieszka tam były partner/partnerka generalnie osoba źle nam
    życząca i odbiera korespondencję nie informując nas o tym - tak po
    złości, to może nieść spore konsekwencje.