  • 11. Data: 2006-02-09 09:15:37
    Temat: Re: InkassoPlus i wezwanie przedsadowe
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    KKrol napisał(a):

    > wiec rownie dobrze moge juz tu nie mieszkac i nie znajda mnie ;P Czy za
    > taka kwote moga kierowac sprawe do sadu? to chyba nie ma sensu...

    Wiesz ... jak dodać koszty zastępstwa ... :)
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 12. Data: 2006-02-09 09:54:49
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    KKrol <k...@m...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > zapłacę ale nie teraz...
    Nizej zwrócono Ci uwagę na koszty zastępstwa. Ja dodam tylko, że w
    nieodległej przyszłosci może wrócić stan, kiedy sąd będzie zasądzał koszty
    zastępstwa, według umowy klienta z pełnomocnikiem , a nie według
    rozporządzenia. Wówczas będziesz miał np. 300 złotych + odsetki + 5 000
    kosztów wynikających z zastępstwa.
    Moze się wówczas okazać, że nie opłaciło się czekać.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 13. Data: 2006-02-09 12:46:35
    Od: KKrol <k...@m...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Wiesz ... jak dodać koszty zastępstwa ... :)

    tylko ciekawe jak ze mnie sciagna to kase skoro nie pracuje i nic na
    siebie nie mam zapisane :P

  • 14. Data: 2006-02-09 12:53:06
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2006 10:54:49 +0100, Roman Rumpel napisał(a):

> [...]
    > kosztów wynikających z zastępstwa.
    > Moze się wówczas okazać, że nie opłaciło się czekać.

    O jakiej przyszłości mówisz?:)

  • 15. Data: 2006-02-09 13:56:29
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    KKrol <k...@m...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > tylko ciekawe jak ze mnie sciagna to kase skoro nie pracuje i nic na
    > siebie nie mam zapisane :P

    wiesz, jak będzie prawomocny wyrok to 10lat będziesz tak musiał, zeby nie
    zapłacić