  • 1. Data: 2006-02-08 12:35:17
    Temat: InkassoPlus i wezwanie przedsadowe
    Od: KKrol <k...@m...pl>

    Witam, dostalem dzisiaj drugie wezwanie od firmy windykacyjnek.
    Poprzednie sobie olalem. teraz napisali mi ze w ostatecznosci bede
    musial zglosic sie do nich osobiscie albo przyjdzie do mnie osilek jakis
    osilek :) kwota jest nie wielka (300zł za kabłowke) z ktorej korzystalem
    rok temu. Mial ktos doswiadczenia z ta firma? nie wiem czy placic czy
    olac sprawe. Mieszkanie do ktorego przysylaja mi ponaglenia jest
    wynajmowane przeze mnie. Dziwi mnie to ze nie przysylaja tego tam gdzie
    jestem zabeldowany... Co radzicie ?

  • 2. Data: 2006-02-08 14:40:45
    Temat: Re: InkassoPlus i wezwanie przedsadowe
    Od: "Kruk at work" <l...@w...pl>

> [...]
    > sprawe. Mieszkanie do ktorego przysylaja mi ponaglenia jest wynajmowane
    > przeze mnie. Dziwi mnie to ze nie przysylaja tego tam gdzie jestem

    Zapłać dług.
    Sam piszesz , ze kwota jest niewielka.

  • 3. Data: 2006-02-08 15:13:34
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Zapłać dług.
    > Sam piszesz , ze kwota jest niewielka.

    Tymbardziej, że autor wątku poczuwa się do tego długu...

  • 4. Data: 2006-02-08 15:50:06
    Od: KKrol <k...@m...pl>

    gollum napisał(a):

    > Tymbardziej, że autor wątku poczuwa się do tego długu...

    jest niewielka ale na dana chwile nie mam kasy. dlatego sie pytam czy
    placic teraz czy olac sprawe i zaplacic pozniej?

  • 5. Data: 2006-02-08 16:37:11
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "KKrol" <k...@m...pl> napisał w wiadomości

    >przyjdzie do mnie osilek

    Osiłek nie przyjdzie, bo nie sądze aby chciało im sie angazowac ludzi do
    wyłapywania takich nędznych długow. Tym bardziej, ze wizyte osiłka mozesz
    zakończyć na etapie domofonu - powiedziec mu, zeby spadal w podskokach:-))

    HaNkA

  • 6. Data: 2006-02-08 18:16:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    KKrol [###k...@m...pl.###] napisał:

    Osiłek żaden nie przyjedzie, a jakby przyjechał, to spokoojnie możesz
    go nie wpuścić. natomiast skoro dług jest bezsporny, to go raczej
    ureguluj. Inaczej dojdzie Ci drugie tyle kosztów postępowania
    sądowego. nie za wielki ma to sens. Pismo wysyłają na ten adres, który
    podałeś. Przecież oni nie mają dostępu do danych dotyczących
    zameldowania.

  • 7. Data: 2006-02-08 19:19:53
    Od: KKrol <k...@m...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > sądowego. nie za wielki ma to sens. Pismo wysyłają na ten adres, który
    > podałeś. Przecież oni nie mają dostępu do danych dotyczących

    wiec rownie dobrze moge juz tu nie mieszkac i nie znajda mnie ;P Czy za
    taka kwote moga kierowac sprawe do sadu? to chyba nie ma sensu...

  • 8. Data: 2006-02-08 19:33:15
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    > wiec rownie dobrze moge juz tu nie mieszkac i nie znajda mnie ;P Czy za
    > taka kwote moga kierowac sprawe do sadu? to chyba nie ma sensu...

    Napisz od razu prawdę - nie chcę zapłacić, doradźcie jak nie oddać długu.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 9. Data: 2006-02-08 21:35:29
    Od: KKrol <k...@m...pl>

    Roman Rumpel napisał(a):

    > Napisz od razu prawdę - nie chcę zapłacić, doradźcie jak nie oddać długu.

    zapłacę ale nie teraz...

  • 10. Data: 2006-02-08 23:06:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    KKrol [###k...@m...pl.###] napisał:

    > wiec rownie dobrze moge juz tu nie mieszkac i nie znajda mnie ;P Czy
    za
    > taka kwote moga kierowac sprawe do sadu? to chyba nie ma sensu...

    Czemu nie ma sensu? Koszty i tak Ty pokryjesz.