  • 1. Data: 2006-02-08 12:03:32
    Temat: ojciec samotnie wychowujacy dziecko
    Od: "gramex" <g...@v...pl>

    Witam !
    Jak pisalem w temacie jestem ojcem samotnie wychowujacym dziecko (sad
    przyznal mi miejsce pobytu dziecka przy ojcu i zawiesil prawa do dziecka
    mojej zonie ) mam pytanie w jakiej wysokosci moge uzyskac alimenty od zony
    (zona przebywa za granica od 2 lat nieutrzymuje kontaktu z dzieckiem pracuje
    prawdopodobnie nielegalnie) czy sad bierze pod uwage fakt ze przebywa za
    granica i niejest zarjstrowana w P.U.P jako osoba bezrobotna ???

    Jakie przysluguja prawa samotnie wychowujacym dzieci (jestem obeceni
    bezrobotny nie rejstrowalem sie jescze w P.U.P) o jakie swiadczenia moge sie
    starac ???

    pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelka pomoc