    From: "plafon" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Informacje na WWW niezgodne z prawdą.
    Date: Tue, 7 Dec 2004 05:54:23 +0100

    Dzień dobry.

    Sprawa wygląda następująco:

    31 stycznia 2002 wygasła moja umowa o pracę na czas określony w pewnej
    firmie. Firma ta juz nie istnieje jednak jej właściciel zarejestrował nową
    działalność. Firma nazywa się inaczej i świadczy całkiem inne usługi, na
    których prawdę mówiąc się nie znam. Wczoraj dowiedziałem się, że mój były
    pracodawca na stronie WWW swojej nowej firmy umieścił moje (i nie tylko)
    imię i nazwisko, bez mojej wiedzy. Zgodnie z tym co tam pisze zajmuję się
    czymś na czym się nie znam. Oto cytat ze strony WWW o której mowa:

    "Team - ludzie
    Długo ich dobieraliśmy, długo szkoliliśmy, ale ludzie to nasz największy
    atut. Młodzi, doskonale wykształceni, ambitni i kompetentni. Profesjonalnie
    szkoleni, opłacani i zarządzani zapewniają tak dynamiczny i stabilny rozwój
    całej Grupy xxxxx. Dział Informatyczny obsługujący xxxxx to grupa 3
    fachowców z całej 10 - cio osobowej załogi. To daje obraz jak dużą wagę
    przywiązujemy do tej części naszej działalności"

    Literami "x" zastąpiłem nazwy, które nie są istotne.
    W grupie tych trzech fachowców jestem ja, mój i trzecia osoba której nie
    znam.

    Nie znam się na prawie dlatego postanowiłem skorzystać z tej grupy
    dyskusyjnej.
    Proszę o wyjaśnienie czy mój dawny pracodawca może wykorzystywać moje imię i
    nazwisko. Z tego co próbowałem się zorientować to nie są to jeszcze dane
    osobowe jednak informacje zawarte na tej stronie nie są zgodne z prawdą.
    Proszę również o wskazówki jak rozwiązać tą sprawę - czyli w jaki sposób
    przekonać tego człowieka do usunięcia mojego nazwiska ze swej strony, gdyż
    moje prośby są ignorowane.