  • 1. Data: 2009-02-09 19:06:54
    Temat: Biuro doradztwa prawnego i gospodarczego ZIDOD24
    Od: zidod24 <z...@g...com>

    Polecamy usługi doradcze w zakresie prawa jak i gospodarki rynkowej.
    Piszemy i opracowujemy profesjonalne pisma gospodarcze,Pomozemy w
    każdej sytuacji wyegzekwujemy nalezności finansowe,oraz przeprowadzimy
    profesjonalny wywiad gospodarczy
    Więcej na : www.zidod24.pl

  • 2. Data: 2009-02-09 19:22:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zidod24" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > Piszemy i opracowujemy profesjonalne pisma gospodarcze,Pomozemy w
    > każdej sytuacji wyegzekwujemy nalezności finansowe,oraz przeprowadzimy

    Skoro udzielacie porad, to napiszcie krótkie opracowanie na temat
    karalności wysyłania na mój i szeregu innych użytkowników Usenetu
    niezamówionych reklam.