  • 1. Data: 2005-06-11 13:45:40
    Temat: Ilo kosztuje porada prawnika?
    Od: waldekr <w...@p...onet.pl>

    Tworze sobie male oprogramowanie, ktorej sprzedaje w swej mikro firmie
    .. ktos widze sobie to u mnie kuil i teraz sprzedaje na alelgro w
    ilosci nascie ...
    problem - jestem prosty czlek i prawnika na oczy nie widzialem..tylko
    na filmach :o) posylanie aukcji do weryfikacji allegro to sciema nie
    dzial, nie kasuja aukcji bo im kasy z prowizji szkoda,, napisalem do
    goscia uprzejmie., zlal to cisza

    ile by kosztowalo pojsc do prawnika, zeby stworzyl i poslal go goscia
    jakie prawnicze straszonko uptrzone paragrafami itp.

    z gory dzieki za odp
    pozdrawiam
    waldek

  • 2. Data: 2005-06-11 20:17:22
    Temat: Re: Ilo kosztuje porada prawnika?
    Od: "pit" <p...@y...com>

    > Tworze sobie male oprogramowanie, ktorej sprzedaje w swej mikro firmie
    > .. ktos widze sobie to u mnie kuil i teraz sprzedaje na alelgro w
    > ilosci nascie ...
    [...]

    Z ciekawosci - jak zabezpieczasz swoje programy przed nielegalna redystrybucja?
    Stosujesz jakis kod rejestracyjny, unikalne haslo itp.? Jesli nie, to masz przyklad
    jak
    sie
    to konczy.

    Co Ci mozna poradzic... Ja bym sie nie bawil w jakies weryfikacje aukcji,
    po prostu piszesz maila do allegro ze w ich serwisie odbywa sie lamanie
    prawa poprzez nielegalny handel oprogramowaniem Twojego autorstwa.
    Ja bym tez wyslal to listem poleconym. Wtedy w razie czego bedzie
    dowod, ze allegro wiedzialo o przestepstwie i nic z tym nie zrobilo.

    Z piratem tez sie nie ma co cackac. Piszesz mu suchego maila, ze zglaszasz
    sprawe na policje i rzeczywiscie ja zglaszasz. Policja ma obowiazek
    przyjac kazde zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa. Pewnie
    nie jest to latwe, trzeba sie napocic, ale.. co masz do stracenia.

    pzdr
    pit

  • 3. Data: 2005-06-12 01:19:20
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    waldekr wrote:
> [...]
    >
    > ile by kosztowalo pojsc do prawnika, zeby stworzyl i poslal go goscia
    > jakie prawnicze straszonko uptrzone paragrafami itp.

    100 zł