  • 1. Data: 2004-06-10 02:18:02
    Temat: Ile mozna przewiezc pieniedzy ?
    Od: "CkM" <c...@v...pl>

    Witam

    Ile mozna maksymalnie posiadac przy sobie
    pieniedzy powiedzmy wracajac z UK do PL ?

    Pozdrawiam
    CkM

  • 2. Data: 2004-06-10 10:40:43
    Temat: Re: Ile mozna przewiezc pieniedzy ?
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik CkM napisał:

    > Witam
    >
    > Ile mozna maksymalnie posiadac przy sobie
    > pieniedzy powiedzmy wracajac z UK do PL ?

    jak zrobisz sobie przelew bankowy w UK na konto w polsce to wydaje mi
    sie ze bez przewozenia zaoszczedzisz wszystko
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 3. Data: 2004-06-10 11:36:34
    Od: "CkM" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" :

    > jak zrobisz sobie przelew bankowy w UK na konto w polsce to wydaje mi
    > sie ze bez przewozenia zaoszczedzisz wszystko

    Jak znasz odpowiedz na moje pytanie to prosze o info , bo akurat
    nie takiej odpowiedzi sie spodziewalem :)

    Pozdrawiam
    CkM

  • 4. Data: 2004-06-10 16:42:29
    Od: Janek Bohatyrowicz <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik CkM napisał:
    > Użytkownik "Janek Bohatyrowicz" :

    > Jak znasz odpowiedz na moje pytanie to prosze o info , bo akurat
    > nie takiej odpowiedzi sie spodziewalem :)

    powiedz mi szczerze, nie boisz sie wieżc kasy ze sobą? ze ktos cie
    okradnie i stracisz ją?
    bo rozumiem ze troche jej będzie skoro pytasz ile można :)
    pozdr
    --
    Janek Bohatyrowicz

  • 5. Data: 2004-06-13 11:26:27
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "CkM" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Ile mozna maksymalnie posiadac przy sobie
    > pieniedzy powiedzmy wracajac z UK do PL ?

    Moim zdaniem zgodnie z zasadą UE swobodnego przepływu kapitału, osób i
    usług... nie ma żadnych ograniczeń co potwierdza się na stronie
    http://www.mf.gov.pl/sluzba_celna/aktualnosci/index.
    php. Tyle że do 10000
    EUR bez papierów, a powyzej musisz mieć jakieś papiery na to...

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl/popr_form_pyt_i_odp.htm