  • 1. Data: 2003-05-21 15:20:53
    Temat: Ile ma czasu ma Urzad
    Od: "DjAvX" <n...@W...pl>

    Ile czasu na wyplacenie mi pieniedzy od momentu zlozenia
    rozliczenia podatkowego ma Urzad Skarbowy ?
    djavx

  • 2. Data: 2003-05-21 15:25:51
    Temat: Re: Ile ma czasu ma Urzad
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "DjAvX" <n...@W...pl> wrote in message
    > Ile czasu na wyplacenie mi pieniedzy od momentu zlozenia
    > rozliczenia podatkowego ma Urzad Skarbowy ?

    3 miesiące ?

  • 3. Data: 2003-05-21 15:40:22
    Od: "DjAvX" <n...@W...pl>

    > 3 miesiące ?
    Czyli jesli pieczatka na mojej kopii rozliczenia podatkowego ma
    date 10 marca to Urzad powinien mi dac kase do 10 czerwca, a jak
    sie spoznia ? beda mi odsetki placic ? :)
    --
    djavx

  • 4. Data: 2003-05-22 08:35:41
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Czyli jesli pieczatka na mojej kopii rozliczenia podatkowego ma
    > date 10 marca to Urzad powinien mi dac kase do 10 czerwca, a jak
    > sie spoznia ? beda mi odsetki placic ? :)

    dokladnie
    pozdr
    ssj5

  • 5. Data: 2003-05-22 10:21:16
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    ssj5 wrote:

> [...]

    Tylko drobna uwaga: jeśli zażyczyłeś sobie odbioru kasy w US to
    decyduje nie data kiedy obierzesz a data udostępnienia do odbioru przez
    US

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 6. Data: 2003-05-23 07:49:04
    Od: "DjAvX" <n...@W...pl>

    > Tylko drobna uwaga: jeśli zażyczyłeś sobie odbioru kasy w US to
    > decyduje nie data kiedy obierzesz a data udostępnienia do
    odbioru przez
    > US
    A gdzie to sie ustalalo ? na moim PIT-37 niczego takiego nie bylo
    a w urzedzie nikt mnie o to nie pytal...
    --
    djavx

  • 7. Data: 2003-05-23 11:54:17
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    DjAvX wrote:

    > A gdzie to sie ustalalo ? na moim PIT-37 niczego takiego nie bylo
    > a w urzedzie nikt mnie o to nie pytal...

    Na NIP-1 lub NIP-3 masz rubrykę na nr konta bankowego. Jeśli go nie
    podałeś to idzie pocztą (i ty płacisz za przekaz) lub do odbioru w
    kasie urzędu (i ty czekasz w kolejce). Nie było żadnej formalnej metody
    wyboru międzu pocztą i kasą. Urzędy interpretowały to w ten sposób, że
    wybór należy do nich. Zastrzeżenia miał do tego nawet Rzecznik Praw
    Obywatelskich i podobno jest już oficjalna interpretacja Ministerstwa
    Finansów, że wybór należy do podatnika. W tych Urzędach, w których
    spełniano zachcianki petentów mówili żeby napisać to na marginesie PIT-u