  • 1. Data: 2007-11-02 10:32:24
    Temat: Gdzie trzymać buty robocze ?
    Od: Badman <b...@a...pl>

    Witam
    Ostatnio zmienił się nam zastępca kierownika i wprowadza nowe zasady :(
    Dotychczas mogliśmy kaski ochronne i buty robocze trzymać na szafkach na
    ubranie robocze. Kiedy wróciłem do pracy kask i buty leżały na
    podłodze. Osobiście nie zostałem powiadomiony, że buty i kask nie
    mogą leżeć na szafce bo to nie ESTETYCZNIE wygląda (tak powtórzył
    kolega, który słyszał polecenie kierownika).
    Buty chowamy do szafki, gdzie mamy ubrania, ręcznik, itd. Po chodzeniu 8
    godzin w butach roboczych każdy wie jaki robi się zapach. Kiedy te buty
    są zamknięte razem z tymi rzeczami zapach jest przez nie pochłaniany :(
    Na jaki przepis można się powołać, aby to zmienić ? Firma jest bogata
    i zakup np. dodatkowych szafek na buty nie byłby wielkim obciążeniem.
    Badman

  • 2. Data: 2007-11-02 17:46:13
    Temat: Re: Gdzie trzymać buty robocze ?
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Badman pisze:
> [...]
    > Na jaki przepis można się powołać, aby to zmienić ? Firma jest bogata
    > i zakup np. dodatkowych szafek na buty nie byłby wielkim obciążeniem.

    u nas przy szatni jest pomieszczenie-suszarnia i tam trzymamy obuwie
    robocze. dodatkowo jest tam grzejnik elektryczny, który zawsze można
    włączyć i wysuszyć odzież po deszczu lub zimą.

  • 3. Data: 2007-11-02 18:15:25
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Ostatnio zmienił się nam zastępca kierownika i wprowadza nowe zasady :(

    zapomniales dodac co on na twoje argumenty...

  • 4. Data: 2007-11-02 18:53:53
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Badman <b...@a...pl> writes:

    [...]

    > Po chodzeniu 8 godzin w butach roboczych każdy wie jaki robi
    > się zapach.

    Może talkiem w te buty?