  • 1. Data: 2004-01-28 21:57:30
    Temat: Idea i bledne naliczenie faktury HELP
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    Kolejny problem z ta karkolomna firma... Otoz posiadam tam telefon od
    pazdziernika... od pazdziernika tez mam "uruchomiona usluge SEKUNDA PRO"
    Polega ona na naliczaniu sekundowym od rozpoczecia poalczenia...
    Jakez jest moje zdziwienie gdy juz dostalem 4rta fakture na ktorej mam
    naliczony abonament a usluga nie dziala,
    Zlozylem reklamacje na pismie w salonie IDeii na pl konstytucji..
    W regulaminie jest napisne ze powinni rozpatrzyc to po 30 dniach.
    PO 30 dniach dostaje tylko informacje ze ze wzgledu na to ze maja mase
    zgloszen nie zdazyli rozpatrzec mojej reklamacji...
    zadzwonilem do BOK-u sympatyczna pani mi powiedizala ze idea nie jest firma
    ktora siwadczy uslugi publiczne tylko indywidualne i ze dzial reklamacyjny
    moze dowolnie sobie przedluzyc termin z 30 dni. To spytalem milej pani czy
    mam zaplacic piata fakture z rzedu ktora jest blednie naliczona... co
    potwierdza kazdy ze strony ideii jak tylko spojrzy na rachunek...
    Czy moge rozwiazac z nimi umowe na tej podstawie ???

  • 2. Data: 2004-01-28 22:04:56
    Temat: Re: Idea i bledne naliczenie faktury HELP
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Gigant w wiadomości <bv9b7v$cn8$1@mamut.aster.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Czy moge rozwiazac z nimi umowe na tej podstawie ???

    Nie. I nie płacz bo aż się słabo robi :(((
    Bądź mężczyzną.

    --
    Olgierd
    "O ile oskarżenia przynoszą korzyść republice, to oszczerstwa przynoszą

  • 3. Data: 2004-01-28 23:01:56
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy moge rozwiazac z nimi umowe na tej podstawie ???

    A przeczytales umowe ? To jeszcze raz przeczytaj. Tam opisano w jakich
    przypadkach mozesz rozwiazac umowe. Zapewnie oszustwo i niekompetencja
    nie zostaly tam wymienione ;)

    --
    Krzysiek, Krakow