  • 1. Data: 2004-01-28 21:32:48
    Temat: Czy Komornik może?
    Od: N.K.<j...@o...pl>

    Czy Komornik może zająć samochód ,który jast własnością Lombardu
    na podstawie umowy.Np ktoś oddaje pod zastaw samochód, nie
    wykupuje go w terminie,więc przechodzi na własność firmy.Ta firma ma
    Zadłużenie komornicze. Co w takiej sytuacji jest potrzebne
    komornikowi,aby mógł go zająć,c czy Komornik może wezwać
    poprzedniego właściciela tego samochodu,na który widnieje dowód
    rejestracyjny do okazania umowy ,skoro nie okazał mu właściciel
    Lombardu,czy może dokonać zajęcia w Wydziale Komunikacji ,gdyby
    doszło do sprzedaży tego samochodu,a gdy sprzedającym była ta
    firma ,która go przejęła.Czy jest na to art.w K.C.Proszę o odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-01-29 09:58:04
    Temat: Re: Czy Komornik może?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2004, N.K. wrote:

    >+ Czy Komornik może zająć samochód ,który jast własnością Lombardu
    >+ na podstawie umowy.Np ktoś oddaje pod zastaw samochód,

    Mi się wydaje że na początek musisz ujednolicić zeznania :>,
    a konkretnie: czy chodzi o lombard czy Lombard :) (firmę
    Lombard),, czy ów samochód jest własnością lombardu czy zastawem...
    Nie jestem prawnikiem, ale IMHO bez takich "szczegółów"
    odpowiedzieć się nie da, a zapisałeś wyżej SPRZECZNOŚĆ:
    albo JEST WŁAŚCICIELEM pojazdu albo tylko MA GO W ZASTAWIE.
    [...]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-01-29 18:10:39
    Od: N.K.<j...@o...pl>

    Faktycznie żle napisałam. Firma prowadzi lombard,czyli udziela
    pożyczek pod zastaw/AGD,RTV,samochody/ Ten samochód przyjęła
    jako zastaw udzielonej pożyczki,lecz własciciel go nie wykupił.To
    według prawa do kogo on należy,i czy taki samochód moze Komornik
    zająć /dłuznikiem jest właściciel ,który prowadzi lombard.

    -> http://usenet.pomocprawna.info