  • 1. Data: 2004-01-28 21:51:51
    Temat: Problem z Idea
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    Moze komus wyda sie moj problem smieszny, ale najzwyczajniej w zyciu czuje
    sie oszukany przez ta firme,
    Otoz kupilem telefon w Idei w pazdzierniku, dokladnie to w "IDea dla firm
    100" Poprosilem konsultanta u ktorego kupowalem telefon w promocji zeby
    uruchomil mi odrazu program lojalnosciowy o nazwie Idea Profit. Na co
    dostalem twierdzaca odpowiedz.... Ze nie moge byc podlazcony odrazy z tego
    wzgledu przylaczenie moze nastapic dopiero po 3 pelnych okresach
    rozliczeniowych pod warunkiem ze wszystkie 3 faktury beda oplacone w
    terminie.

    Jednak zostalem niemile zaskoczony po 3 fakturach czyli po fakturze
    pazdziernikowej, listopadowej oraz grudniowej ktora zostala wystawiona 12
    stycznia otrzymalem ja 16 stycznia do domu.
    W dniu w ktorym zaplacilem fakture zlozylem wniosek o przylaczenie mnie do
    programu Idea Profit.
    po tygodniu dostalem odpowiedz ze nie przylacza mnie do Profitu :ze wzgledu
    na to ze zmienil sie regulamin profitu. I w proficie moga sie tylko osoby
    indywidualne rejestrowac....
    Z tego co mi wiadomo umowa ustna jest dokladnie tak samo wazna jak pisemna.
    Reasumujac albo zostalem przy podpisywaniu umowy wprowadzony w blad, albo
    konsultant klamal.
    Ale w swietle regulaminu sprzed stycznia 2004 roku moglbym sie podlaczyc
    natomiast teraz juz nie...
    NIe rozumiem czemu zasady gry zmieniaja sie po jej rozpoczeciu...
    Co szanowni grupowicze zalecanie zrobic z tym fantem...?

  • 2. Data: 2004-01-28 23:00:37
    Temat: Re: Problem z Idea
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Co szanowni grupowicze zalecanie zrobic z tym fantem...?

    Umowa ustna jest niczym jesli nie ma swiadkow. Taka jest nasza czarna
    rzeczywistosc. Zreszta nie tylko nasza ... No chyba, ze przypadkiem
    miales przy sobie dyktafon ;))

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-01-29 09:52:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2004, Gigant wrote:
    [...]
    >+ Z tego co mi wiadomo umowa ustna jest dokladnie tak samo wazna jak pisemna.

    A z tego co MI wiadomo - to *zmiana* umowy wymaga (dla ważności tej
    zmiany) co najmniej tej samej (lub "ważniejszej") formy co samo
    zawarcie umowy.
    Skoro *podpisałeś* umowę z kimś - to jej *zmiana* wymaga formy
    pisemnej. Oczywiście notarialnie też można... :]
    Nie mam zdrowia teraz szukać gdzie to jest w K.C. :)

    pozdrowienia, Gotfryd