  • 11. Data: 2005-06-30 05:20:06
    Temat: Re: Idea POP a znikajace pieniadze
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > "Na pewno"? To ty chodzisz na dziwki bez zabezpieczenia?

    żadne zabezpieczenie z wyjątkiem "zamiast" nie jest 100% pewne :)

  • 12. Data: 2005-06-30 06:46:53
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > "Na pewno"? To ty chodzisz na dziwki bez zabezpieczenia?

    A czy ja napisalem ze chodze ?

  • 13. Data: 2005-06-30 11:42:39
    Od: "Krysztof" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Olejniczak"
    <marcin@usun_mnie.bo-to.pulap'ka-.netmo.info.usun.to
    .tez> napisał w
    wiadomości news:d9tk4i$fdj$1@news.onet.pl...
> [...]
    srodki
    > niewykorzystane zostaja i po doladowaniu na nowo mozna je wykorzystac,
    > natomiast w popie to wszystko ginie. I teraz pytanie czy operator moze tak
    > robic? Bo mi sie wydawalo, ze mozna pobierac oplaty za zrealizowane
    uslugi,
    > a wygasniecie waznosci konta nie jest usluga wiec z jakiej racji Judea
    > zeruje konta?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Nie zgadzam sie co zniektorymi, mi gdy zostaje cos na koncie "pop" to gdy
    konczy sie okres blokuja wychodzace a gdy doladuje zwracaja co zostalo na
    poprzednim doladowaniu i to juz kilkadziesiat razy mialem doladowanie za
    zalegle pieniazki.Pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-06-30 20:11:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w wiadomości

    > A czy ja napisalem ze chodze ?

    Przejeżdzasz wolniutko przez plac Biskupi?-))))

    HaNkA