  • 1. Data: 2005-06-29 07:24:12
    Temat: urlop bezplatny
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    Pomozcie prosze. Czy podczas urlopu bezplatnego moge zatrudnic sie w innej
    firmie? Jesli tak, to czy musze miec zgode pierwszej firmy na prace w innej?
    A jakbym chciala sie zwolnic z tej pierwszej, czy wowoczas obowiazuje mnie
    3-mczne wypowiedzenie i musze przez te 3 m-ce pracowac, czy okres
    wypowiedzenia moze 'biec' podczas trwania urlopu bezplatnego? Sorki za
    chaotyczne pytania.
    A.

  • 2. Data: 2005-06-29 09:04:49
    Temat: Re: urlop bezplatny
    Od: "Viking" <rogocz_m@no_spam_chorzow.um.gov.pl>

    Użytkownik "Asiunia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3-mczne wypowiedzenie i musze przez te 3 m-ce pracowac, czy okres
    > wypowiedzenia moze 'biec' podczas trwania urlopu bezplatnego? Sorki za

    o to ja sie podepne, co w przypadku gdy obowiazuje mnie 3miesieczny okres
    wypowiedzenia a chcialbym zmienic prace powiedzmy z dnia na dzien?

  • 3. Data: 2005-06-29 09:11:06
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 29 Jun 2005 09:24:12 +0200, na pl.soc.prawo, Asiunia napisał(a):

    > Pomozcie prosze. Czy podczas urlopu bezplatnego moge zatrudnic sie w innej
    > firmie? Jesli tak, to czy musze miec zgode pierwszej firmy na prace w innej?
    Tak. Zgoda nie jest potrzebna, ale jak to też ma być na "umowę o pracę" to
    musisz ze swojego zakładu wziąć zaświadczenie o urlopie

    > A jakbym chciala sie zwolnic z tej pierwszej, czy wowoczas obowiazuje mnie
    > 3-mczne wypowiedzenie i musze przez te 3 m-ce pracowac, czy okres

    Tak, ale można spróbować zwolnienia na porozumienie stron i jak się zgodzą
    odejdziesz kiedy chcesz.

    > wypowiedzenia moze 'biec' podczas trwania urlopu bezplatnego?

    Może.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2005-06-29 09:16:55
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 29 Jun 2005 11:04:49 +0200, na pl.soc.prawo, Viking napisał(a):

    > o to ja sie podepne, co w przypadku gdy obowiazuje mnie 3miesieczny okres
    > wypowiedzenia a chcialbym zmienic prace powiedzmy z dnia na dzien?

    Trzeba *dogadać* się z pracodawcą i odejść na zasadzie porozumienia stron.
    Pewnie wpierw każe ci wykorzystać należny urlop,
    bo pracodawcy nie lubią płacić ekwiwalentów.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 5. Data: 2005-06-29 09:18:21
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > pozdrawiam
    > MEva :-)

    Bardzo dziekuje :-))
    A.

  • 6. Data: 2005-06-29 09:58:58
    Od: "Asiunia" <a...@w...pl>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Wed, 29 Jun 2005 09:24:12 +0200, na pl.soc.prawo, Asiunia napisał(a):

    MEva, a czy przed wzieciem bezplatnego musze wykorzystac urlop za ten rok?
    A.

  • 7. Data: 2005-06-29 10:25:35
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 29 Jun 2005 11:58:58 +0200, na pl.soc.prawo, Asiunia napisał(a):

    > Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > MEva, a czy przed wzieciem bezplatnego musze wykorzystac urlop za ten rok?
    > A.

    Nie, nie ma takiego obowiązku, ale potrącą ci z pozostałego urlopu za
    każdy miesiąc bezpłatnego 2,16 dnia.
    Teraz urlop/ w zasadzie/ przysługuje proporcjonalnie do przepracowanych
    miesięcy, więc jak chcesz się zwolnić to dalszą część urlopu możesz wybrać
    w nowym zakładzie.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)