  • 31. Data: 2005-06-19 11:08:50
    Temat: Re: IT provider - kary regulaminowe.
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

  • 32. Data: 2005-06-19 11:12:29
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

> [...]
    > została przez nich zerwana, ale nowa nadal biegnie. Skoro nie
    > uzgodniliście innych zasad, to należy przypuszczać, że na

    Chcę zerwać z nimi umowę i jak najszybciej przejść do konkurencji. Na razie
    czekam jeszcze na odp. na reklamacje, ale pewnie bedzie odmowna (uslyszalem
    od jednego z pracownikow jednej z firm outsourcingowych, wspolpracujacych z
    Aster, ze jest polecenie "temu panu odpowiadamy negatywnie no-matter-what").
    W tej sytuacji naprawde chyba ich do sadu podam, tylko jako zywo nie mam
    zielonego pojecia o co... Chyba tylko o zlamanie warunkow umowy i
    odszkodowanie z tego tytulu, oraz do prokuratury o probe wyludzenia
    nienaleznej zaplaty (te 73,20 kary, ktore na mnie bezprawnie nalozyli).

    Szkoda, ze nie wiedzialem tego w okresie odciecia... wtedy na 100%
    pojechalbym oddac im modem i podziekowac za wspolprace i zaprosic ich do
    sadu, jakby chcieli sie procesowac.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 33. Data: 2005-06-19 11:45:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    Możesz zażądać od nich odszkodowania za celowe niewywiązanie się z
    umowy. Tylko czy jest sens?

  • 34. Data: 2005-06-19 11:59:55
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > Tylko czy jest sens?

    Tak naprawde, to nie... Faktycznie nie ponioslem zbyt duzych strat (tylko
    kilka dni opoznienia w oddaniu tlumaczenia, ale klient jakos to przelknal,
    gdy go poinformowalem o przyczynach), a teraz po prostu chce bez specjalnej
    razstrojki pozegnac sie z ta firma i przejsc do konkurencji... Tak czy
    inaczej nie mam zamiaru placic im tych 73,20 + oplaty za 7 dni
    nieswiadczenia uslugi i jezeli beda mnie do tego chcieli zmusic, to beda
    musieli mnie do sadu pozwac... No chyba, ze w takim przypadku powinienem to
    ja ich pozwac, zeby uchronic sie przed sytuacja "kto dziala pierwszy, ten ma
    racje"... Bogaty nie jestem i takie 73,20 to dla mnie 10% jednomiesiecznej
    oplaty na studia, a na swoja edukacje ciulam od 3 lat.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 35. Data: 2005-06-21 07:59:48
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tiger" napisał w wiadomości

    > 1) Ustawowe 7 dni odciecia od Internetu, po ktorych moge wypowiedziec
    > umowe
    > ze skutkiem natychmiastowym ma zastosowanie?

    Panowie,
    który paragraf o tym fakcie mówi,
    cos nie mogę znaleźć,

    będę wdzięczny za wskazówkę

    pozdrawiam
    czubcia

  • 36. Data: 2005-06-25 13:14:57
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Zas co do zawartej w odpowiedzi prosbie o regularne uiszczanie
    > rachunkow... Uprzejmie informuje, ze w swoim pismie z 15 IV 2005
    > zaznaczylem, iz oczekuje negocjacji oplat abonamentowych, w zwiazku z
    > nadchodzaca zmiana ich wysokosci w miesiacu maju.

    nawet możesz reklamować rachunki, ponieważ muszą powiadomić o zmianie
    cen, jeśli tego nie zrobili. Wiem bo taki manewr zastosowałem w
    neostradzie, powinni poinformowac na piśmie o zmianie abonamentu, media
    nie są metodą. W sumie cofneli za dwa miesiące 60zł

    Adam

  • 37. Data: 2005-06-25 13:20:16
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    maho napisał(a):

    > Powyższe cytaty IMHO dają im prawo do oskarżenia o złamanie netykiety.

    brednie, coś takiego jak netykieta nie jest niczym specyzowanym. W
    sieci można znaleźć netykietę która się ma nijak do rzeczywistości, w
    paru wersjach sieznajdzie. Nie sposób udowodnić jej złamania

    Adam

  • 38. Data: 2005-06-25 13:36:50
    Od: "szlovak" <B...@o...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > została przez nich zerwana, ale nowa nadal biegnie. Skoro nie
    > uzgodniliście innych zasad, to należy przypuszczać, że na

    a dlaczego niby nowa biegnie? na jakiej zasadzie/ przecież chyba trzeba
    podpisać nową? stara zerwana i niech spadają, teraz ten internet jest
    gratis. tylko jeszcze kwestia co z modemem

    Adam

  • 39. Data: 2005-06-25 15:24:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szlovak" <B...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a dlaczego niby nowa biegnie? na jakiej zasadzie/ przecież chyba
    trzeba
    > podpisać nową? stara zerwana i niech spadają, teraz ten internet jest
    > gratis. tylko jeszcze kwestia co z modemem

    Gdyby oni włączyli mu możliwość, ale on z niej nie korzystał, to bez
    dwóch zdań bym się z Tobą zgodził. Ale korzystając z ich usług ponownie
    zawarł umowę dorozumianą. Idąc Twoim tokiem rozumowania, to na
    większości stacji paliw można by było za darmo zatankować na przykład.
    Wszak przy dystrybutorze nikt nie stoi i z ni\kim umowy nie zawierasz.
    Podjeżdżasz, nalewasz i odjeżdżasz, bo z nikim umowy sprzedaży nie
    zawierałeś.