  • 11. Data: 2015-08-17 18:02:14
    Temat: Re: INPOST- Oddzial Warszawa-Mokotow
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    W dniu 12-08-15 o 21:46, animka pisze:

    >Bo tak szybciej. Napisz skargę do In-Postu. Nie wiem, czy zadziała,
    >ale
    >ja tak wyleczyłem z podobnych pomysłów listonosza Poczty Polskiej.
    >Tam
    >zadziałało.

    No, z Poczta bywa podobnie.
    Nie zawsze blisko, godziny takie, jakie jej wygodnie, kolejki zawsze
    ... aczkolwiek u mnie sie duzo poprawilo - konkurencja zajrzala w oczy
    ?

    >Oni są obliczeni na maksymalny zysk.

    I wypisywanie hurtem awiz tak skraca czas ?

    J.

  • 12. Data: 2015-08-18 01:12:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 17.08.2015 18:02, J.F. pisze:

> [...]
    > ?

    > I wypisywanie hurtem awiz tak skraca czas ?

    Najgorsze jest to, że jestem po operacji i nie mogę sie tłuc po Skokach
    Stefczyka, żeby tam odebrać jakis list. A niech sobie odeślą tam skąd
    wysłali.

    --
    animka