  • 1. Data: 2002-05-05 07:16:56
    Temat: ILE DOSTANE??
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    ILE DOSTANE ZA JAZDĘ Z 2,3 PROMILA ????

  • 2. Data: 2002-05-05 11:43:25
    Temat: Re: ILE DOSTANE??
    Od: "news.tpi.pl" <a...@a...com>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ab2m4s$sf2$1@news.tpi.pl...
    > ILE DOSTANE ZA JAZDĘ Z 2,3 PROMILA ????

    Po wytrzeźwieniu wyłącz CapsLock'a.

  • 3. Data: 2002-05-05 13:39:29
    Od: "mars" <m...@i...net.pl>

    > ILE DOSTANE ZA JAZDĘ Z 2,3 PROMILA ????

    Zdecydowanie za mało.
    Wyobraźnia to piękna rzecz .........
    --
    Maciek

  • 4. Data: 2002-05-05 14:43:53
    Od: "mffff" <l...@s...dogs.lie>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ab2m4s$sf2$1@news.tpi.pl...
    > ILE DOSTANE ZA JAZDĘ Z 2,3 PROMILA ????

    boz... ja z 0.5 promila dostaje konwulsji

  • 5. Data: 2002-05-06 07:45:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 5 May 2002 09:16:56 +0200), "Wojtek"
    <w...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >ILE DOSTANE ZA JAZDĘ Z 2,3 PROMILA ????

    Gdybym ja sądził -- karę śmierci z torturami...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-05-06 07:55:14
    Od: "dk" <a...@s...pl>

    Ode mnie dostałbyś po ryju i dożywotni zakaz prowadzenia wszystkiego co ma
    kółka - nawet wózka w markecie!!!

  • 7. Data: 2002-05-06 19:18:00
    Od: "erchejms" <e...@p...onet.pl>

    20 lat na ciezkich robotach, pozbawienie emerytury i kieszonkowego do konca
    zycia.

    tego nie wiedza nawet nastarsze gorale.

    najwczesniej dowiesz sie na odczytaniu wyroku

  • 8. Data: 2002-05-07 15:12:52
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:o3dcdu8e6dnjn2lk9edog3u3rkqj251b21@4ax.com...

    > Gdybym ja sądził -- karę śmierci z torturami...

    Proszę o podanie szczegółów.Tortury przed czy po śmierci ?
    ;)))))))))))

    Leszek

  • 9. Data: 2002-05-08 12:39:17
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "erchejms" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zycia.
    >
    > tego nie wiedza nawet nastarsze gorale.
    >
    > najwczesniej dowiesz sie na odczytaniu wyroku

    Przed odczytaniem wyroku dobrze jest sie upić (2,3 promila
    wystarczy).Wtedy mniej boli;)
    Osobiście jako chrześcijanin wybaczam ci:)

    Leszek

    Leszek