    From: o...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: IDIOCI NA DROGACH
    Date: Mon, 8 Jun 2009 11:43:56 -0700 (PDT)

    Staram się być tolerancyjny i wyrozumiały, bo wiadomo - żeby dostać
    prawo jazdy wystarczy zdać egzamin, testów psychologicznych ani
    badania wyobraźni się nie przeprowadza.

    Dzisiaj po raz kolejny jakiś kretyn spowodował bardzo niebezpieczną
    sytuację na drodze, zaczął wyprzedzać cały korowód samochodów, aby pod
    sam koniec iść na prawie pewne zderzenie czołowe z Tirem. Działo się
    to koło mnie więc zjechałem na pobocze aby ten kretyn mógł uniknąć
    zderzenia. Jego nie byłoby mi szkoda, kierowcy tira z pewnością też
    nic by się nie stało, bałem się tylko że w przypadku kraksy samochód
    prowadzony przez tego psychopatę może się odbić i uderzyć we mnie.

    Pytanie do ludzi znających prawo: czy gdybym umieścił w swoim
    samochodzie kamerę (tudzież aparat cyfrowy z funkcją nagrywania
    filmów), i nagrał tego typu zdarzenie po czym udostępnił je
    najbliższej komendzie policji, mógłbym wskórać że taki imbecyl
    poniesie odpowiednią karę?

    Gdybym nagrał pobicie albo włamanie, taki materiał na pewno służyłby
    jako dowód, więc czy mogę zrobić to samo na drodze?

    Nie chodzi o zawiść, chodzi o eliminowanie potencjalnych zabójców.