  • 11. Data: 2005-09-22 17:17:32
    Temat: Re: IDEA -> ORANGE jak to teraz jest??
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    buraxta wrote:

    > A nie powinno być "oreńdż" ? :)

    Wiesz, ja slabo po francusku mówie ;)

    --
    Ruchomy Zamek Hauru (Hauru no ugoku shiro) ..... http://tiny.pl/qlnw
    ________________

  • 12. Data: 2005-09-22 18:11:19
    Od: buraxta <b...@g...com>

    mariposa doux wrote:

    > Wiesz, ja slabo po francusku mówie ;)

    Generalnie miałem na myśli angielski ;)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 13. Data: 2005-09-22 19:38:49
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    buraxta wrote:

    > Generalnie miałem na myśli angielski ;)

    Jaki tam angielski, przeciez to brytyjczycy ;)

  • 14. Data: 2005-09-22 19:49:54
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 22 Sep 2005 15:09:58 +0200, *mariposa doux*
    <news:4332AD26.CA976D28@gazeta.pl> napisał(a):

    > uja nie po staremu, brzydkie to okrutnie i nie po polsku - Orenż

    Wczoraj zadzwoniłam do BOK-u Idei/Orange i zatkało mnie, bo oni nie mówią
    "orenż", tylko "orencz".

    --
    Kaja

  • 15. Data: 2005-09-22 20:13:03
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kaja wrote:

    > Wczoraj zadzwoniłam do BOK-u Idei/Orange i zatkało mnie, bo oni nie mówią
    > "orenż", tylko "orencz".

    czyli nikt nie ma wronartb jak to się powinno wymawiać nie ROTFL :)