  • 11. Data: 2003-09-09 13:08:27
    Temat: Re: Hipoteka vs zastaw rejestrowy
    Od: Robert Fonfara <r...@m...pl>

    On Tue, 9 Sep 2003 09:04:29 +0200, Tom wrote:

    > A z nerwami u ciebie wszystji OK? Niedługo będziesz musiał prosić o pomoc
    > kardiologa a nie prawnika. Mam wrażenie że rozmawiam z zakompleksionym
    > studenciną, który usłyszał ciekawostkę na wykładzie i teraz szarogęsi się
    > nią jakby był nie wiadomo kim. Człowieku uspokój się!!! Grupa dyskusyjna nie
    > służy odreagowaniu kompleksów z życia codziennego.

    No wlasnie, przeczytaj to co sam przed chwila napisales.
    Zywiolowa reakcja byla odpowiedzia na zignorowanie mojej wczesniejszej
    wypowiedzi.
    Wiem, ze latwiej jest wyslac kolejny list na grupe niz przewertowac kilka
    stron wskazanego tekstu prawnego, ale pytam sie czemu to ma sluzyc, jesli
    nie okazaniu ewidentnego lekcewazenia adwersarza.

    > Internet to piękna rzecz co? Możesz komuś nagadać nie patrząc mu w oczy...
    > Naprawdę żenujesz człowieku.

    Skoro tak uwazasz, nie bede walczyl z wiatrakami...
    Ponosze pelna odpowiedzialnosc za slowa, zreszta podpisujac sie pod nimi.

    > Jeżeli potrafisz korzystać z ustaw to po jaką cholerę pisujesz na grupę?

    Przeciez pisalem, ze nie chodzi mi o tresc przepisu, ale o jego sadowa
    wykladnie. Badz laskaw przeczytac dokladnie moj pierwszy post.

    > w swoim pierwszym poście mówiłeś o rzeczach a nie wierzytelnościach, czyli
    > sam prawdopodobnie nie wiesz co wypisujesz

    Umiescilem to, bys w nastepnym poscie nie czepial sie, ze na wyrost nie
    zgodzilem sie z Twoja teza dot. rozlacznosci zakresu h i zr.
    Dlatego nie napisalem o rzeczy ale przedmiocie, jasne?

    > dziękuję za dyskusję
    > burenezo

    ???

    --
    Robert Fonfara
    ----------------------------------

  • 12. Data: 2003-09-09 13:45:58
    Od: "Tom" <...@f...pl>

    Ja rezygnuję z tej dyskusji
    Miłego trollowania.

    burenezo

  • 13. Data: 2003-09-09 14:48:01
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Bynajmniej nie jest moim zamiarem obrazac rozmowcy, zas odrobina
    > zlosliwosci nikomu jeszcze nie zaszkodzila. Zreszta widze po tresci
    > odpowiedzi, ze i Ty holdujesz tej zasadzie.
    > Jezeli przywolanie przepisow ustawy na grupie nazywasz medrkowaniem to
    > chyba nienajlepiej swiadczy to o Twoim stosunku do szacownego grona
    > subskrynentow tejze.

    Nie chodzi o przywolywanie przepisow. Uderzyla mnie pogardliwosc do ogolnego
    poziomu wiedzy w dosyc waskim zakresie tematycznym.Tez nie jestem ekspertem
    i pewne dziedziny znam lepiej (bo mnie intewresuja) inne mniej. Przy tak
    szerokiej dyscyplinie to dosc powszechne. W pelni rozumiem, ze kogos moze
    interesowac cos innego niz mnie. Ale glownie sama forma Twojej wypowiedzi
    wydala mi sie niesmaczna.

    Dan

  • 14. Data: 2003-09-09 17:50:20
    Od: Robert Fonfara <r...@m...pl>

    On Tue, 9 Sep 2003 16:48:01 +0200, lablador wrote:

> [...]
    > interesowac cos innego niz mnie. Ale glownie sama forma Twojej wypowiedzi

    Juz przedstawilem motywy swoich wypowiedzi.
    Forma rzeczywiscie mogla byc lagodniejsza, przykro mi jezeli ktos(burenezo)
    poczul sie urazony z tego powodu. Wydaje mi sie jednak, ze postapilem
    wlasciwie.
    Ze swej strony proponuje EOT, szkoda tylko ze meritum sprawy pozostalo
    nieporuszone.
    --
    Robert Fonfara