eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHipermarket, niewpuszczenie na teren sklepu, odmowa sprzedazy › Hipermarket, niewpuszczenie na teren sklepu, odmowa sprzedazy
  • Data: 2005-12-19 09:33:21
    Temat: Hipermarket, niewpuszczenie na teren sklepu, odmowa sprzedazy
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio byla akcja (bodajze w markecie Lidl) ze kierowniczka odmowila
    sprzedazy towaru klientom (czlonkowie jakiejs organizacji chcieli kupic
    slodycze na paczki dla 300 dzieciakow i kierowniczka bala sie ze beda
    puste polki). Malo tego, oglosila tym klientom ze sa persona non-grata w
    tymze markecie i nie beda wpuszczani/obslugiwani. Wg mojej wiedzy takie
    postepowanie pracownikow sklepu/marketu jest niedopuszczalne. Ale
    chcialbym znac podstawe prawna - jakby mnie kiedys nie chcieli wpuscic
    do marketu czy tez nie chcieli sprzedac jakiegos towaru to zebym mogl
    sie podeprzec jakims paragrafem.
    I czy wezwanie policji w takiej sytuacji cos pomoze? Tzn czy policja jak
    przyjedzie to moze udzielic mandatu kierownictwu sklepu (jesli tak to w
    jakiej wysokosci - mniej-wiecej) i czy moze nakazac wpuszczenie mnie do
    sklepu i obsluzenie? Szukalem w archiwum, jest pare watkow na ten temat
    ale w zadnych nie znalazlem konkretnej podstawy prawnej.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl