  • From: "Bartek" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Hipermarket a drobny kupujacy - POTRZEBNA POMOC PROSZE !!!
    Date: Mon, 3 Nov 2003 22:28:34 +0100

    Witam

    Bardzo prosze o pomoc, Hipermarket atakuje mnie, kto ma racje ??

    Oto krótka historia:

    Zakupilem dzisiaj notebooka w jednym z hipermarketów.
    Po odejsciu od kasy Pani w BOK poinformowala mnie, zebym z podbiciem
    gwarancji zaczekal
    gdyz mam czas (7 dni) na sprawdzenie sprzetu.
    Jesli cos bedzie nie tak w ciagu tego czasu moge oddac i od razu wymienia mi
    na nowy.
    No i stalo sie.
    W domu okazalo sie ze notebook ma wypalonego pixela na matrycy (sam srodek).
    Wracam wiec (po 2-3 godz. od zakupu) do sklepu, Pan w BOK-u dzwoni do
    kierownika, OK mozemy wymienic sprzet.
    Pan wystawil korekte faktury - anulujac zakup.
    Jako ze czlowiek z BOK-u nie umial stwierdzic czy mój nowy nabytek jest
    kompletny (instrukcje, plyty, kable itd.),
    poprosil mnie o podejscie po nowy komputer. Przeszedlem przez kase wraz z
    nowym paragonem (teoretycznie juz na nowy sprzet).
    Otworzylismy pudelko i ... (tu moje wielkie zdziwienie) okazuje sie ze w
    nowym komplecie znajduje sie dodatkowy komplet plyt -
    Windows Recovery Disk (czy jakos tak).
    No i zaczelo sie, czlowiek z BOK zadzwonil do kierownika, który stwierdzil,
    ze w takim razie nie moga wymienic mi towaru na nowy.
    Plyta ta jest dedykowana dokladnie temu modelowi notebooka i nic nie moga
    zrobic.
    Mówi mi, ze moglem sprawdzic czy w pudelku jest caly komplet akcesoriów
    zaraz po zakupie w BOK itd. , ze pewnie przyjade do domu
    i napewno znajdzie sie.
    Jesli nie znajde to moge zapomniec o wymianie komputera.

    Dobrzy ludzie pomózcie, co ja mam teraz zrobic.
    Tyle zbieralem na ten sprzet tyle wyzeczen calej rodziny.

    Czy oni maja racje ?
    Czy naprawde z góry jestem na straconej pozycji ?
    Czy oni mieli prawo sprzedac mi niekompletny sprzet - niezgodny z lista
    akcesoriów w instrukcji ?
    Czy to nie oni powinni odpowiadac za to wszystko ?

    Poradzcie prosze, nie mam do kogo skierowac sie z tym.
    Dziekuje za wszelkie sugestie.

    Rozzalony Bartek