eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoHOWELL - kanciarze - leasing, upadla firma leasingowa, syndyk › Re: HOWELL - kanciarze - leasing, upadla firma leasingowa, syndyk
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: HOWELL - kanciarze - leasing, upadla firma leasingowa, syndyk
    Date: Mon, 28 Apr 2003 23:37:50 +0200

    | dostalam dzisiaj wezwanie do zaplaty za raty leasingowe - ktore zaplacilam
    | firmy nie ma tylko jest syndyk
    | nie sadze zeby potwierdzenia ze zaplacilam wystarczyly:-(

    Moim zdanie powinny wystarczyć.

    | mam tez pisemko z banku ze naleznosc jest splacona
    | co z nimi robic?

    Odpisać. Opisać w piśmie fakty. Przesłać kserokopię pisma z banku i
    poinformować, że jak chcą, to mogą sobie przyjechać i sami stwierdzić, że
    masz potwierdzenia spłat rat (szkoda papieru na ksero).

    | olac? ale tez nie do konca - bo na 90% maja nasz weksel in blanco:-(

    Wezwać syndyka do zwrotu weksla. Jak odmówi, to zagrozić mu, że na jego
    koszt wdrożysz procedurę umożenia na ich koszt. Nie wiem, czy ktokolwiek coś
    takiego próbował robić, (w prawie wekslowym jest, ale tam jest wiele rzeczy
    w praktyce jeszcze nie trenowanych) ale liczę na to, że oni również nie będą
    wiedzieć i dla świętego spokoju oddadzą Twój weksel. Będziesz miała spokój
    na przyszłość.