    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: HELP! operator komorkowy [dlugie]
    Date: Fri, 30 Jun 2006 21:13:55 +0200

    Mam sobie telefonik od poczatku zaistnienia na rynku u tego samego [ w
    zasadzie:-) ] operatora. Zawsze bylam zadowolona z uslug wiec i teraz - na
    poczatku maja podpisalam sobie kolejna umowe lojalnosciowa biorac sobie przy
    okazji aparat motorola v547, jako, ze poprzednio mialam v500 a ciezko znosze
    zmiany:) Od poczatku maja zaczął występować ten sam problem [ na obu
    motorolach] - osoby do mnie dzwoniace slyszaly, ze "abonent ma telefon
    wylaczony, lub poza zasiegiem" ja nie moglam wykonywac polaczen "polaczenie
    nie moze byc zrealizowane" ani wysylac smsow. Udawało mi sie to dopiero po
    kilku próbach. Zglosilam problem do boku -dostalam smsa, ze wyzerowali
    lokalizacje czy cos tam problem zniknal na mc. Od 2 tyg to samo. Operator
    wymienil mi karte [mimo, ze byla ok]. Sytuacja jest taka - dowolna karta
    tego operatora w dowolnej z dwóch moich motoroli nie dziala, dowolna karta w
    nokii 2600 mojego męza dziala. obie motorole dzialaja poza moim miejscem
    zamieszkania:)
    Oficjalne oswiadczenie operatora - telefony nie dzialaja bo widocznie
    motorola ma za slabą antenkę, a drzewa urosły i maja duzo liści:-)) Pytam
    sie o niezgodnosc z umowa - wg operatora wszystko jest cacy bo telefon jest
    sprawny, karta jest sprawna, to nie ich wina, ze drzewa urosly. Ja - no to
    rozwiazmy umowe, skoro nie mozecie mi swiadczyc usług "to jest telefon
    MOBILNY - a jak pani wychodzi z domu to on dziala". Wymienic mi na inny
    dzialajacy - nawet jakas nokie nie moga bo telefon jest sprawny. No a ja
    place 50 zl mcznie za to, ze ludzie dodzwaniaja sie na moja poczte glosową.
    Macie jakis pomysl [ oprocz zmiany operatora i przeprowadzki] jak przekonac
    tych pajacow ze komórka nie jest telefonem na sezon jesienno-zimowy?:))

    dodam, ze mieszkam w tym samym miejscu od 3 lat i przez ostatnie 2.5 roku
    jechalam na v500 bez zadnych problemów. Az do tego maja. I zeby bylo
    smieszniej obie motorole dzialaja "losowo". Dzwonie aby sprawdzic czy
    dziala. dzwoni. 5 min pozniej juz "abonent jest poza zasiegiem" a telefon
    nie zmienil połozenia ani o milimetr. grr
    HaNkA