  • Data: 2006-07-01 13:49:53
    Temat: Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. [###s...@r...pbz.###] napisał:

    > Ależ Hanka napisała że jakiś czas temu "stara" motorolka działała
    bez
    > problemowo. Więc po czym wnosisz że "teraz nagle przestała działać"?

    Artur. Przeczytaj jeszcze raz ten wątek. Przecież problemem jest to,
    że nie działa jej nowa komórka, za to karta w innym telefonie włożona
    w tym samym miejscu działa.

    > No extra.
    > Czy to nie hipotetyczna "firma, zakład" nie ma obowiązku "nie być
    > uciążliwym dla otoczenia" i spełniać określone wymogi co do emisji
    różnych
    > ...... <- wpisać właściwe.

    Pewnie, ze tak. Stąd moja rada, by się zastanowić. Ewentualnie URT
    powiadomić. Bo może to wina jakiś zakłóceń. Choć une teoretycznie
    powinny jednakowo oddziaływać na każdą komórkę.

    > Więc skoro jednej stornie zawierającej umowę nie "działa" podstawowa
    > usługa wynikającą z tej umowy - to chyba można rozwiązać umowę -
    przy
    > założeniu że rezygnująca "odda cesarzowi co jego".

    Nie. Nie, skoro karta w innym aparacie działa. Tu można się
    zastanawiać ewentualnie nad tym, czy aparat nie podlegał by zwrotowi
    jako niezgodny z umową, skoro nie chce działać w sieci do której jest
    przeznaczony w sytuacji, gdy inne aparaty działają. Ale to nie tyle
    sprawa operatora, co producenta tych aparatów.