  • Data: 2006-07-01 04:32:10
    Temat: Re: HELP! operator komorkowy [dlugie]
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. wrote:

    > Ależ Hanka napisała że jakiś czas temu "stara" motorolka działała bez
    > problemowo. Więc po czym wnosisz że "teraz nagle przestała działać"?

    Mój stary telewizor też działał jakiś czas temu i nagle przestał.
    Pomysł był dobry. Sprawdzić, czy to przypadkiem nie wina telefonu.

    > No extra.
    > Czy to nie hipotetyczna "firma, zakład" nie ma obowiązku "nie być
    > uciążliwym dla otoczenia" i spełniać określone wymogi co do emisji różnych
    > ...... <- wpisać właściwe.

    Obowiązek ma i nic z niego dalej nie wynika.
    Ktoś ci za dużo teori o wielkości Wallenroda do głowy nawkładał.

    > Więc skoro jednej stornie zawierającej umowę nie "działa" podstawowa usługa
    > wynikającą z tej umowy - to chyba można rozwiązać umowę - przy założeniu że
    > rezygnująca "odda cesarzowi co jego".

    Druga strona umowy nie gwarantowała, że będzie działał zawsze i wszędzie.