    From: Luksoft <w...@n...uksoft.torun.net.pl.niespam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja - wymiana na nowy
    Date: Thu, 6 Jun 2002 09:35:28 +0000 (UTC)

    Witam

    Dwa tygonie temu oddalem telefon do naprawy. Bezposrednio do serwisu nie do
    sprzedawcy.

    Po jakim czasie naprawy mam prawo domagac sie nowego telefonu? Przez dwa
    tygodnie (od 23.V) juz mnie zwodza, a dzisiaj stwierdzili, ze wlasnie sie
    dowiedzieli, ze plyta glowna nie zostanie im przyslana, wiec dzisiaj (sic!)
    wyslali moj telefon do serwisu centralnego. Dodam tylko, ze od samego
    poczatku twierdza, ze na nastepny dzien prawdopodobnie naprawiony i tak
    codzien...

    Slyszalem cos o 14 lub 21 dniach. Czy roboczych?

    --
    dziekuje, przepraszam, pozdrawiam, pozostanmy w kontakcie (lub GG)

    Luksoft, the best