eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja - wymiana na nowy › Re: Gwarancja - wymiana na nowy
  • Data: 2002-06-06 17:20:33
    Temat: Re: Gwarancja - wymiana na nowy
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 6 Jun 2002, Kaizen wrote:

    >+ Użytkownik "Luksoft" [...]
    [...]
    >+ > Po jakim czasie naprawy mam prawo domagac sie nowego telefonu? Przez dwa
    >+
    >+ Wszelkie warunki powienieś mieć w umowie gwarancyjnej.
    >+ Jeżeli natomiast skorzystasz z rękojmi, to w określonych sytuacjach
    >+ sprzedawca ma obowiązek wymienić towar na wolny od wad (nigdzie nie jest
    >+ powiedziane, że ma być nowy).

    W kwestii formalnej: zaczął korzystać z gwarancji, a telefonu
    fizycznie nie ma (więc nawet jakby się powoływać na nieskuteczność
    - to się nie da wyegzekwować rękojmi !
    Sprzedawca na razie nie wziął udziału w postępowaniu, więc
    "atak" o wymianę IMHO jest zbyt szybki.

    Pozdrowienia, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1