  • 11. Data: 2005-01-05 08:52:16
    Temat: Re: Gwarancja w Media Markt
    Od: fi5h <f...@b...pl>

    Użytkownik SQ9HHL napisał:

    > Może i masz racje, ale to nie oni dają gwarncje tylko producent więc czy
    > mogą tak po prostu skrócić sobie gwarancję o połowę ? Poza tym niższa cena
    > towarów wynika tu raczej z ogromnych ilości sprzętu który to zamawiają
    > bezposrednio u producenta uzyskując duże rabaty, z pominięciem wszelkich
    > pośredników itp.
    > Pozdrawiam

    czesc sprzetu jest produkowana specjalnie dla marketow i sprowadzana. Co
    to byl za sprzet ?

  • 12. Data: 2005-01-05 08:54:15
    Od: fi5h <f...@b...pl>

    Użytkownik bo napisał:

    > Jak sie dowiedzialem z reklamy ze
    >
    > MM nie dla idiotow,
    >
    > to postanowilem, ze do sklepu ktory tak
    > dowartosciowuje swych klientow nie pojde..
    >
    > Niech sobie mysla ze jestem idiota... ich strata..

    nawet reklamy nie rozumiesz :)

    > Boguslaw
    >

    > Nie kupuje w MM
    >
    > I niejestem wbrew pozorom idiota...
    >
    > Ale nei lubie takich zagrywek

    hehe :)

  • 13. Data: 2005-01-05 08:56:18
    Od: fi5h <f...@b...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ależ oczywiście. Tylko, że to działa w ten sposób. Producent ma pewną partię
    > towaru po 100 zł sztuka. Statystycznie wyliczył, że koszty serwisowania w 1
    > roku, to 10 zł, zaś w drugim dodatkowe 20 zł. No to sprzedaje towar hurcie
    > po 130 zł dając na 2 lata gwarancje. Ale przyszli goście z MM i pytają, co
    > by zrobić, by było tańsze. To producent mówi, że sprzeda im po 100 zł, ale
    > bez gwarancji. No i biorą, sami zapewniając gwarancję. Nic nie skracają, bo
    > producent gwarancji nie ma w ogóle obowiązku dawać.

    mylisz sie :) to nie dziala tak :)

    Powiedzial bym skad sie biora niskie ceny we wszystkich marketach ale
    jakos nie moge :P wiec podpowiem ze nie z tego powodu ktory podajesz :)
    ale probuj dalej :)

  • 14. Data: 2005-01-05 13:04:48
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    fi5h wrote:

    > nawet reklamy nie rozumiesz :)

    Ich rozumienie ich reklamy mnie nie interesuje...

    Boguslaw

    Nie kupuje w MM

  • 15. Data: 2005-01-06 11:02:02
    Od: fi5h <f...@b...pl>

    Użytkownik bo napisał:

    > Ich rozumienie ich reklamy mnie nie interesuje...
    >
    > Boguslaw
    >

    > Nie kupuje w MM

    skoro nie interesuja to czemu zabierasz glos ? najwyrazniej jednak
    interesuja a kupowac nigdzie nie musisz takie Twoje prawo :)

  • 16. Data: 2005-01-06 11:04:50
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    fi5h wrote:

    > skoro nie interesuja to czemu zabierasz glos ? najwyrazniej jednak
    > interesuja a kupowac nigdzie nie musisz takie Twoje prawo :)

    Bo mam swoja wykladnieich reklamy

    MM nie dla idiotow,
    wiec jak sie idiota wpakowal, to sam sobie winien..

    Boguslaw

  • 17. Data: 2005-01-10 01:12:09
    Od: fi5h <f...@b...pl>

    Użytkownik bo napisał:

    > Bo mam swoja wykladnieich reklamy
    >
    > MM nie dla idiotow,
    > wiec jak sie idiota wpakowal, to sam sobie winien..
    >
    > Boguslaw

    No ale wiesz, to tylko reklama :)