  • 1. Data: 2004-02-06 09:30:33
    Temat: Gwarancja na buty
    Od: Rosanna <r...@R...plVE>

    Witam!

    Ponad dwa miesiace temu zakupilam buty firmy Levi's. Ostatnio zauwazylam,
    ze wysciolka w obu butach w miejscu piety ulegla przedarciu, co sprawia
    dyskomfort w trakcie chodzenia. Chcialabym zlozyc reklamacje na buty, nie
    wiem jednak jakie mam szanse na jej uwzglednienie przy tego typu defekcie
    oraz w jakiej formie moze ona zostac uwzgledniona (wymiana obuwia na nowe,
    naprawa, zwrot pieniedzy). Czy mam prawo zadac np. wymiany butow na nowe
    lub zwrotu gotowki, gdyz bardzo zalezy mi na czasie, przypuszczam ze
    naprawa butow moze trwac zbyt dlugo, ze wzgledu na to, iz sa produkowane za
    granica. Moze ma ktos z grupowiczow doswiadczenie z firma Adi z Bielska-
    Biala (dystrybutor butow - Verso z Krakowa), bo wlasnie tam buty byly
    zakupione. Dodam iz, sprzedawczyni w sklepie poinformowala mnie o rocznej
    gwarancji butow, posiadam jednak jedynie paragon.
    Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-06 10:06:41
    Temat: Re: Gwarancja na buty
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1176.htm

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2004-02-06 19:48:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rosanna" <r...@R...plVE> napisał w wiadomości

    W znanych mi przypadkach po reklamacji obuwia klient otrzymywał odpowiedź,
    że były używane niezgodnie z przeznaczeniem, cokolwiek by to nie
    oznaczało. Tak więc przygotuj się na długą wojnę. Jeśli reklamacja sklepie
    skończy się zgodnie z tym, co napisałem, to zostaje Ci powiatowy rzecznik
    konsumenta.