  • 1. Data: 2004-02-06 08:34:12
    Temat: ZPAiV vs. DJ + PROKURATOR + POLICJA :))
    Od: "Karol Szmid" <k...@i...pl>

    Witam.

    Od początku studiów grałem po różnych budach żeby zarobić na akademik, xero
    i nalefki :). Część cd to piraty, część to prenumerowane oryginalne. W marcu
    2003 miałem (inni dje w okolicy Rybnika także) kontrolę ze ZPAV. Odbywa się
    to tak. Gość (wykształcenie zawodowe, papierek upoważniający, miesszkaniec
    Bytomia- adresu nie podaję ;) poszedł w południ na komendę i zażyczył sobie
    kontrolę cd. O 21.10 (lokal otwarłem o 21) wbiegło do mnie 4 smutnych pol.
    z gospodarczej i zczęli grzebać mi w płytach. Były podzielone- 1 walizka z
    pirat. i 2 z oryg. Zabezpieczyli pirackie. Kilka przesłuchań w charakterze
    świadka- mój kumpel byłoskarżony, bo powiedział, że te piraty są jego.
    Papiery poszły do prokuratury i wróciły, żeby umożyć postępowanie. Panowie
    na policji widząc swą niemoc podrapali się po głowach i wymyślili, że wezwą
    nas jeszcze raz i zapytają na okoliczność tego, co znajdowało się w
    odtwarzaczach podczas przeszukania. W 1 pionku był pirat, w 2 oryg. mix. Ja
    zaeznałem, że leciał mix- długo trwało to przesłuchnie a muza musiała
    lecieć. Kumpel tak samo zeznał. Czwórka drombo oświadczyła identycznie
    (ctrl+c ctrl+v) że było odwrotnie- że leciał pirat. To już wystarczyło i w
    poniedziałek odbijałem już paluszki w tuszu. Policjant- nota bene- bardzo
    miły i współczujący dał mi karteczkę o prawach i obowiązkach. Niestety:
    1. Nie mogłem skserować dokumentów z postępowania, bo mieli popsute ksero.
    Powiedział mi, że w prokuraturze jutro mam sobie przebić. W prokuraturze w
    czwartek powiedziano mi, że 1 zł od strony!!! Ale dopiero jak pani Mączka
    Magdalena (prokuator) wróci z L4 bo zamknęła gabinet z aktami mojej
    sprawy!!! PARANOJA Jak powiedziałem, że koszty ksero nie powinny przekraczać
    30 gr za stronę, to pani sekretarka oburzyła się że nie ona to wymyślała i z
    jakiej paki mam do niej żal. W końcu jest trybikiem w tej maszynie, no nie?
    ;)
    2. Za adwokata z urzędu trzeba płacić. O tym też nie wiedziałem...

    Pytam sznownych grupowiczów- co robić? Bareja miały temat ;) Teoretycznie to
    nie mam kasy żeby tyle płacić za ksero, adwokata- jestem teraz na stażu
    absolwenckim. Nie chcę mieć też przez taką głupotę nasrane w papierach, bo
    co jak za parę lat też będę chciałzostać gliną albo prezydentem??

    Zdrówko, desperado,
    Karol Szmid pseudo DjCarlos :))

  • 2. Data: 2004-02-06 19:52:24
    Temat: Re: ZPAiV vs. DJ + PROKURATOR + POLICJA :))
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Karol Szmid" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    Zgodnie z prawem mają obowiązek przyjąć od Ciebie 6 zł za stronę odpisu.
    Więc jak dobrotliwie chcą 1 zł, to się nie zastanawiaj.

  • 3. Data: 2004-02-06 21:31:50
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Karol Szmid w wiadomości
    <news:bvvivm$s9g$1@nemesis.news.tpi.pl> powiedział(a) co następuje:

    > Pytam sznownych grupowiczów- co robić?

    Myśleć?

    > Nie chcę mieć też przez taką głupotę nasrane w papierach, bo
    > co jak za parę lat też będę chciałzostać gliną albo prezydentem??

    Już masz. Prezydentem może Cię wybiorą, ale z policją się pożegnaj.
    Mojemu kolesiowi wyciągnęli to, że po maturze miał kolegium za
    hałasowanie na ulicy.

    --
    Olgierd
    Każda władza korumpuje, władza samorządowa - samorzutnie

  • 4. Data: 2004-02-10 10:02:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004, Robert Tomasik wrote:

    >+ Użytkownik "Karol Szmid" <k...@i...pl> [...]
    >+ Zgodnie z prawem mają obowiązek przyjąć od Ciebie 6 zł za stronę odpisu.
    >+ Więc jak dobrotliwie chcą 1 zł, to się nie zastanawiaj.

    Ktoś gdzieś (tu albo na .podatki) zapodawał przepis z którego
    wynika że masz rację tylko skomentowałeś nie ten temat ;) - owszem,
    za odpis jest "urzędowo" 6 zł/stronę. Ale za ksero (w końcu po co
    komu do "użytku własnego" pieczątki że to "odpis" ?) należy
    się 1zł/str. właśnie. Zaznaczam że to "z głowy czyli z niczego" :)

    pozdrowienia, Gotfryd