    From: Rosanna <r...@R...plVE>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja na buty
    Date: Fri, 6 Feb 2004 09:30:33 +0000 (UTC)

    Witam!

    Ponad dwa miesiace temu zakupilam buty firmy Levi's. Ostatnio zauwazylam,
    ze wysciolka w obu butach w miejscu piety ulegla przedarciu, co sprawia
    dyskomfort w trakcie chodzenia. Chcialabym zlozyc reklamacje na buty, nie
    wiem jednak jakie mam szanse na jej uwzglednienie przy tego typu defekcie
    oraz w jakiej formie moze ona zostac uwzgledniona (wymiana obuwia na nowe,
    naprawa, zwrot pieniedzy). Czy mam prawo zadac np. wymiany butow na nowe
    lub zwrotu gotowki, gdyz bardzo zalezy mi na czasie, przypuszczam ze
    naprawa butow moze trwac zbyt dlugo, ze wzgledu na to, iz sa produkowane za
    granica. Moze ma ktos z grupowiczow doswiadczenie z firma Adi z Bielska-
    Biala (dystrybutor butow - Verso z Krakowa), bo wlasnie tam buty byly
    zakupione. Dodam iz, sprzedawczyni w sklepie poinformowala mnie o rocznej
    gwarancji butow, posiadam jednak jedynie paragon.
    Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje.