eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja › Gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: wiz <w...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja
    Date: Sun, 28 Jan 2007 17:36:16 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 9
    Message-ID: <epijdt$gju$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206247089.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1170002173 17022 87.206.247.89 (28 Jan 2007 16:36:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jan 2007 16:36:13 +0000 (UTC)
    X-Sender: UfaXpGeifMqtJxWLyTGg+w==
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:442746
    [ ukryj nagłówki ]

    Wykupilem 7 dniowa gwarancje na wadliwe piksele w monitorze LCD.
    Drugiego dnia zglosilem telefonicznie, ze wypalil sie pixel. Sprzedawca
    powiedzial, ze nowy monitor zamawia i jak przywioza to da mi znac i
    oczywiscie wymiana. Mija tydzien i nie ma monitora a ja nie mam zadnego
    papieru, ze zglosilem reklamacje. Co powinienem zazadac od sprzedawcy?
    Czy email potwierdzajacy zgloszenie wystarczy? Dodam, ze to sprzedaz
    wysylkowa i osobiscie nie usmiecha mi sie jechac 150 km. Czy jesli w
    umowie gwarancyjnej nie ma zapisu co oznacza 7 dni to nalezy je czytac
    jako 7 dni roboczych?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1