  • 1. Data: 2006-03-13 16:17:57
    Temat: Grozba karalna
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    W zeszlym roku mielismy w kamienicy agencje towarzyska.
    W wyniku akcji przeprowadzonej przez cala wspolnote, agencja sie wyniosla,
    ale procz tego MZBM eksmituje tego lokatora, ktory podnajal mieszkanie agencji.
    Dzisiaj ten lokator oswiadczyl mnie i zonie, ze pozalujemy tego i ze nam glowy
    ceglowka rozwali i samochod tez.
    Wezwalismy policje, oczywiscie wyparl sie, ze tak mowil. Policja powiedziala mu,
    ze mamy swiadka (zostawil nam jedn facet swoje namiary), a on na to, ze niech se
    maja.
    Teraz wybieramy sie zlozyc doneisienie do dzielnicowego.
    Co mozna jeszcze zrobic, bo nie wiemy na ile te grozby sa realne.

  • 2. Data: 2006-03-13 16:33:51
    Temat: Re: Grozba karalna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    goliat wrote:

    > Teraz wybieramy sie zlozyc doneisienie do dzielnicowego.
    > Co mozna jeszcze zrobic, bo nie wiemy na ile te grozby sa realne.

    Nabyć dyktafon i ewentualne dalsze groźby nagrywać.

  • 3. Data: 2006-03-13 16:40:57
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    > Nabyć dyktafon i ewentualne dalsze groźby nagrywać.

    Ale czy juz teraz zglosic doniesienie do prokuratury? Jednego swiadka mamy.

  • 4. Data: 2006-03-13 17:52:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    goliat wrote:

    > Ale czy juz teraz zglosic doniesienie do prokuratury? Jednego swiadka mamy.

    Na komendzie póki co.

  • 5. Data: 2006-03-13 20:38:30
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    > Na komendzie póki co.
    Tak tez zrobilismy. Zostalismy przesluchani przez oficera. Mam tylko nadzieje,
    ze ten, ktory nam grozil nie bedzie sie mscil za to, ze zhlosilismy sprawe na
    policji.

  • 6. Data: 2006-03-13 21:00:34
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Bez sensu, jak by mial cos wam zrobic to po co by mowil o tym?
    Mogl sie zaczaic i zajebac poprostu poco sie tym chwalic?

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344.

  • 7. Data: 2006-03-13 21:24:50
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    > Bez sensu, jak by mial cos wam zrobic to po co by mowil o tym?
    > Mogl sie zaczaic i zaj. poprostu poco sie tym chwalic?
    >
    > --
    Tez mam taka nadzieje, ale jak pisalem, facet ma powiazania z agencja
    towarzyska, wiec moze powiedziec jakiemus bandziorowi zeby nas zalatwil. No ale
    i tak nie mielisny wysjcia, trzeba bylo zglosic sprawe na policje.

  • 8. Data: 2006-03-13 21:35:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    goliat [###g...@p...onet.pl.###] napisał:

    > Co można jeszcze zrobić, bo nie wiemy na ile te groźby są realne.

    Złożyć zawiadomienie o przestępstwie, a nie zawracać głowy
    dzielnicowemu. Groźba jest karalna, jeśli wzbudza w Was obawy
    spełnienia. W opisanych okolicznościach macie prawo przypuszczać, że
    facet może Wam coś zrobić, toteż spokojnie bym składał to
    zawiadomienie. Zwłaszcza, skoro jest świadek postronny.

  • 9. Data: 2006-03-13 21:39:41
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > facet może Wam coś zrobić, toteż spokojnie bym składał to
    > zawiadomienie. Zwłaszcza, skoro jest świadek postronny.

    I wlasnie tak zrobilismy. Ale jak pisalem, boimy sie, ze zacznie tym bardzie sie
    mscic i nasle na nas jakichs zbirow. Ma wkoncu powiazania z agencja towarzyska.

  • 10. Data: 2006-03-13 21:52:35
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Ale jak pisalem, boimy sie, ze zacznie tym bardzie si
    > mscic i nasle na nas jakichs zbirow. Ma wkoncu powiazania z agencja towarzyska.

    Co ma jedno z drugim wspólnego?