  • 1. Data: 2006-03-13 15:12:13
    Temat: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: Mad Tolek <z...@o...pl>

    Witam.

    Interesuje mnie, być może dosyć popularny temat, ja się nie dokopałem do
    podobnego wątku.
    Otóż, przypuscmy ze mam 16-17 lat, mam dziewczyne.. 14letnia, ona zgadza
    się na seks, wiec nie ma tu zadnego zmuszania. Interesuje mnie, czy moge
    miec jakies problemy z tego powodu, gdyby ktoś się np. o tym dowiedział.
    Sytuacja raczej teoretyczna, ale jednak wole wiedzieć, jakby coś ..:P
    Dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-03-13 15:17:06
    Temat: Re: Seks z osobą poniżej 16(?) roku życia.
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Mad Tolek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miec jakies problemy z tego powodu, gdyby ktoś się np. o tym dowiedział.
    > Sytuacja raczej teoretyczna, ale jednak wole wiedzieć, jakby coś ..:P

    Rob tak, zeby sie nikt nie dowiedzial. Wasze zycie intymne, najlepiej
    trzymac w tajemnicy. Inaczej mozecie sobie narobic wrogow.

    boukun

  • 3. Data: 2006-03-13 15:28:08
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > Witam.
    >
    > Interesuje mnie, być może dosyć popularny temat, ja się nie dokopałem do

    16 czy 17 bo to dosyc istotne?

> [...]
    > miec jakies problemy z tego powodu, gdyby ktoś się np. o tym dowiedział.
    > Sytuacja raczej teoretyczna, ale jednak wole wiedzieć, jakby coś ..:P

    17 lat i wiecej 200 kk
    mniej niz 17 lat za ew demoralizacje

    w konsekwenjci srodki wychowawcze lub poprawcze

  • 4. Data: 2006-03-13 15:51:19
    Od: Mad Tolek <z...@o...pl>

    > 16 czy 17 bo to dosyc istotne?
    >

    > 17 lat i wiecej 200 kk
    > mniej niz 17 lat za ew demoralizacje
    >
    > w konsekwenjci srodki wychowawcze lub poprawcze

    16. Czy w takim razie, gdyby ktoś przypadkiem się dowiedział, grozi mi
    poprawczak lub kurator?

  • 5. Data: 2006-03-13 15:55:37
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > 16. Czy w takim razie, gdyby ktoś przypadkiem się dowiedział, grozi mi
    > poprawczak lub kurator?

    Wykastruja cie.

    boukun

  • 6. Data: 2006-03-13 16:05:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mad Tolek wrote:

> [...]
    > miec jakies problemy z tego powodu, gdyby ktoś się np. o tym dowiedział.
    > Sytuacja raczej teoretyczna, ale jednak wole wiedzieć, jakby coś ..:P

    Bezpieczniej poczekać do jej 15. urodzin.

    17-latek podpada pod KK, 16 - pod sąd rodzinny i inne takie.

    Pamiętaj, że kobieta zmienną jest i za jakiś czas może się np.
    'pogniewać' więc lepiej żeby nie miała 'haka' ;)

  • 7. Data: 2006-03-13 16:06:02
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > 16. Czy w takim razie, gdyby ktoś przypadkiem się dowiedział, grozi mi
    > poprawczak lub kurator?

    No na pewno obciach przed sądem rodzinnym do którego bedziesz się musiał
    udać z zawstydzoną mamusią ;-)

    Iza

  • 8. Data: 2006-03-13 16:18:02
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    wiadomości news:4415984d@news.home.net.pl...

    > Bezpieczniej poczekać do jej 15. urodzin.
    >
    > 17-latek podpada pod KK, 16 - pod sąd rodzinny i inne takie.
    >
    > Pamiętaj, że kobieta zmienną jest i za jakiś czas może się np. 'pogniewać'
    > więc lepiej żeby nie miała 'haka' ;)

    To sie nazywa, pierdolenie kotka, za pomoca mlotka.

    boukun

  • 9. Data: 2006-03-13 16:50:09
    Od: Mad Tolek <z...@o...pl>

    > To sie nazywa, pierdolenie kotka, za pomoca mlotka.
    >
    > boukun

    Z drugiej strony, jak to udowodni?
    Ale ok, wyjasniliscie mi pare rzeczy, przynajmniej wiem mniej wiecej co
    mi grozi, jakby cos;)

  • 10. Data: 2006-03-13 16:56:03
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Z drugiej strony, jak to udowodni?
    > Ale ok, wyjasniliscie mi pare rzeczy, przynajmniej wiem mniej wiecej co mi
    > grozi, jakby cos;)

    Ales dal d..., p. Lawa ma mnie (ponoc) w KFie. Nic ci nie grozi, nie sluchaj
    bredni. Nie ma czegos takiego jak prawo. Ty stanowisz prawo, musisz je tylk
    dobrze interpretowac. Nie zapomnij uzywac gumy jak to robisz, bo nie
    bedziesz mial za co dzieci wychowac.

    boukun