  • 1. Data: 2006-01-23 16:29:45
    Temat: Gromadzenie danych osobowych - pytanie...
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,
    Czy formularz na stronie:
    http://www.kzkgop.com.pl/rozklady/index_kontakt.php zgodnie z ustawą o
    ochornie danych osobowych nie powinen zawierać pytania o zgodę zawartego
    w zdaniu: 'Wyrażam zgode na przetwarzanie danych osobowych zawartych...'?
    W końcu, z jednej strony, moje dane osobowe są gromadzone, a nie wiem
    co się z nimi dzieje. Chociaż patrząc na to z drugiej strony, dane te
    podaje w sposób dobrowolny, a nawet nie muszę ich podawać. Choć, jak
    autorzy formularza zaznaczają, przy braku podania danych osobowych
    informacje zawarte w formularzu pójdą od razu do kosza...
    Jak to zatem jest? Dziękuje z góry za wszelkie wyjaśnienia...

    --
    pozdrawiam,
    michal