  • 21. Data: 2006-05-08 17:53:34
    Temat: Re: Gra online - kradzież
    Od: "ghostrider" <g...@g...spam>

    > No bo sie nie da! Mozna conajwyzej ukrasc nosnik na ktorym zdjecie jest
    zapisane
    > (np. plyta CD, pamiec MMC itp.).

    jasne... czyli skopiowac z karty mmc usuwajac oryginal tez sie nie da...

    a jak sie da to nie kradziez?

    spoko... :>

    ghostrider

  • 22. Data: 2006-05-08 19:05:35
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    ghostrider wrote:
    > jasne... czyli skopiowac z karty mmc usuwajac oryginal tez sie nie da...
    >
    > a jak sie da to nie kradziez?

    Skopiowanie zależnie od okoliczności można podciągnąć pod naruszenie
    ochrony prywatności, wizerunku, praw autorskich.

    Usunięcie oryginału to art. 268 kk.

    Znamion kradzieży tutaj brak.

    -------------------+
    -------------------+

  • 23. Data: 2006-05-09 16:30:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <
    > Nie można. Można ją poznać będąc do tego nieuprawnionym. Pierwotny
    > posiadacz informacji przez to nie traci.

    ale na logikę, skoro jest kradnący (szpieg) i na tym zyskuje
    (np "ukradł" informacje o jakims wynalazku i pierwszy go opatentowal
    albo poufne inf. firmy i zarobil na ich znajomosci na gieldzie)
    to okradziony lub inne osoby tracą

    > Naruszenie prawa autorskiego i/lub ochrony wizerunku, nie kradzież.
    > Pierwotny posiadacz zdjęcia go nie traci od powielania.

    to tak jak z "wymianą" plików mp3 - niby nie kradzież
    ale wytwórnie płyt na tym tracą
    Jeśli to nie jest kradzież to trzeba zmienić KK tak, żeby to była
    kradzież
    *** blad ***