  • 1. Data: 2006-05-05 18:30:40
    Temat: ilosc vicepremierow
    Od: "Wykrzynik" <k...@...pl>

    Ilu może być wicepremierów? dla mnie vice to zastępca, nagle mamy
    czterech vice, czy to normalne? nie znam się na polityce.

  • 2. Data: 2006-05-05 18:44:22
    Temat: Re: ilosc vicepremierow
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Wykrzynik napisał(a):
    > Ilu może być wicepremierów? dla mnie vice to zastępca, nagle mamy
    > czterech vice, czy to normalne? nie znam się na polityce.
    Spytaj lepiej jakie atrakcje finansowe sa zwiazane z tytulem 'vice' to
    sie wyjasni, dlaczego tylu sie zalapalo

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2006-05-05 19:01:36
    Od: "yuras" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Wykrzynik" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Ilu może być wicepremierów? dla mnie vice to zastępca, nagle mamy
    > czterech vice, czy to normalne? nie znam się na polityce.
    Za komuny bylo kilkunastu ,co minister to wicepremier ,ale to nie ten
    problem ,niech dobrze rzadza
    juras

  • 4. Data: 2006-05-05 20:21:17
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    > Ilu może być wicepremierów? dla mnie vice to zastępca, nagle mamy
    > czterech vice, czy to normalne? nie znam się na polityce.

    512, 1024, ilu trzeba. To w ramach programu oszczedne panstwo.
    Zamiast wsadzac ich do wiezienia ( a utrzymanie wieznia kosztuje )
    robi sie ich wicepremierami.

    Ma to tez walor rehabilitacyjno-resocjalizacyjny. Takiemu
    przestepcy, jak zostanie wicepremierem, wydaje sie, ze
    jest wartosciowym czlonkiem spoleczenstwa,
    choc tak naprawde jest zwyklym czlonkiem.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 5. Data: 2006-05-05 21:10:59
    Temat: [ot]Re: ilosc vicepremierow
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik pluton_ napisał:

    > 512, 1024, ilu trzeba. To w ramach programu oszczedne panstwo.

    tak patrze i mysle co mieli na mysli: "oszczedne panstwo-panstwo
    oszczedzacie a my sie bawimy".

    pozdrawiam