  • 1. Data: 2012-10-19 20:32:15
    Temat: Re: Warunkowa umowa sprzedazy z 1970 r
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    > Brakuje Tobie tego aktu bo go zagubiłeś itp. czy po prostu go nie sporządzono?

    Nie sporządzono.

    > A przez te 40 lat to np decyzje podatkowe na kogo były wystawiane?

    Na moje imię i nazwisko i oczywiście adres nieruchomości. Urząd miasta sam jakoś
    uznał że jestem właścicielem. Może notariusz wysłał akt do UM albo zrobił sprzedający
    - żeby zaprzestać płacenia podatku. Nie wiem dokładnie ale wydawało mi się oczyswiste
    że jestem właścicielem i dlatego płacę podatek od nieruchomości.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl