  • 1. Data: 2012-10-19 19:33:40
    Temat: Daleko do sądu
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    Jestem powodem, sprawa trafiła do e-sądu, był nakaz, wpłynął sprzeciw
    pozwanego - sprawa pewno trafi do sądu właściwego dla pozwanego. Jestem z
    W-wy, pozwany ze Wrocławia. Kwota mała bo 20 zł + koszty sądowe. Nie chce mi
    się jechać, bo koszty dojazdu pkp przekroczy w obie strony wartość sporu.
    Jak wybrnąć? Zapewne sąd mnie wezwie ... a wynajem radcy prawnego to koszta
    niewspółmierne do sprawy. Chyba że ktoś z kochanych usnetowiczów chciałby za
    20 minutowy występ przed sądem zainkasować koszty zastępstwa procesowego :)

  • 2. Data: 2012-10-19 20:37:53
    Temat: Re: Daleko do sądu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.10.2012 19:33, CPL pisze:
    > Jestem powodem, sprawa trafiła do e-sądu, był nakaz, wpłynął sprzeciw
    > pozwanego - sprawa pewno trafi do sądu właściwego dla pozwanego. Jestem
    > z W-wy, pozwany ze Wrocławia. Kwota mała bo 20 zł + koszty sądowe. Nie

    I chciało ci się??

  • 3. Data: 2012-10-19 21:04:21
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    wiadomości news:50819e01$1@news.home.net.pl...

    > I chciało ci się??

    Chciało. Dla zasady. Towar kupiony via allegro niezgodny z opisem, zwrot z
    rządaniem pokrycia wszystkich kosztów przesyłek. Nie zapłacili, reklamację
    olali - bez odpowiedzi w ciągu 14 dni. Do tego totalna ignorancja + robienie
    ze mnie durnia na allegro. Sprawa jest ewidentnie wygrana chociażby ze
    względu na brak odpowiedzi na reklamację = jej uznanie. Chętnie bym ich
    dodatkowo wpuścił w koszty zastępstwa procesowego. A jak nie znajdę we
    Wrocku nikogo, będę chyba musiał sam jechać - stąd moje pytanie.

  • 4. Data: 2012-10-19 23:02:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.10.2012 21:04, CPL pisze:

    > w wiadomości news:50819e01$1@news.home.net.pl...

    > Chciało. Dla zasady. Towar kupiony via allegro niezgodny z opisem, zwrot

    Przynajmniej wg ciebie.

    > z rządaniem pokrycia wszystkich kosztów przesyłek. Nie zapłacili,
    ^^^^^^^^^^^
    Od tego to jest rząd.

> [...]
    > ignorancja + robienie ze mnie durnia na allegro. Sprawa jest ewidentnie
    > wygrana chociażby ze względu na brak odpowiedzi na reklamację = jej

    ROTFL

    Pomyliło ci się z operatorem telekomunikacyjnym i 30 dniami.

    > Chętnie bym ich dodatkowo wpuścił w koszty zastępstwa
    > procesowego. A jak nie znajdę we Wrocku nikogo, będę chyba musiał sam
    > jechać - stąd moje pytanie.

    Podejrzewam, że teraz to możesz najwyżej próbować redukować koszta bo
    sądząc po opisie to ty będziesz musiał pokrywać koszta adwokackie strony
    przeciwnej.

    Ale tak z ciekawości - gdzie ta aukcja i co się ponoć nie zgadzało?

  • 5. Data: 2012-10-20 00:04:00
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    wiadomości news:5081bfc8$1@news.home.net.pl...

    > ^^^^^^^^^^^
    > Od tego to jest rząd.

    Po co zabierasz głos w sprawach o których nie masz pojęcia? Poczytaj ze
    zrozumieniem ustawę art. 8 ust. 2 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej. W moim wypadku nie było szans na zamianę / naprawę - część
    którą kupiłem zgodnie z opisem miała pasować, nie pasowała - wsjo.

    > ROTFL
    >
    > Pomyliło ci się z operatorem telekomunikacyjnym i 30 dniami.

    Nie no, expert jesteś od zaganień prawnych. Zmień grupę, albo zrób
    aplikację - klientów będziesz miał na pęczki. Odsyłam do art. 8 ust. 3
    cytowanej wyżej ustawy.

    > Podejrzewam, że teraz to możesz najwyżej próbować redukować koszta bo
    > sądząc po opisie to ty będziesz musiał pokrywać koszta adwokackie strony
    > przeciwnej.

    Wiesz, dziękuję Ci za rady Panie ekspercie od 7 boleści. Spadaj ...
    grzecznie poproszę.

    > Ale tak z ciekawości - gdzie ta aukcja i co się ponoć nie zgadzało?

    A co cię to gówno obchodzi jak mawiał dorównujący Ci wiedzą ekspercką
    niejaki Ferdynand Kiepski.

  • 6. Data: 2012-10-20 00:11:07
    Od: "CPL" <z...@b...pl>

    wiadomości news:5081bfc8$1@news.home.net.pl...

    Jakbyś miał problem ze znalezieniem stosownej ustawy, to tu masz gotowca.
    Najedź myszką i kliknij. Dla ułatwienia - art. 8 jest na stronie 4.

    http://cropp.com/f/ustawa

  • 7. Data: 2012-10-20 00:36:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    CPL wrote:
    > A co cię to gówno obchodzi jak mawiał dorównujący Ci wiedzą ekspercką
    > niejaki Ferdynand Kiepski.

    z utesknieniem czekam na ciętą ripostę.
    zobaczymy czy Lawa wrzucił mnie do KF czy nie.

  • 8. Data: 2012-10-20 00:37:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    CPL wrote:

    > Po co zabierasz głos w sprawach o których nie masz pojęcia?

    On tak już ma. To taki folklor grupowy.

  • 9. Data: 2012-10-20 11:16:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Oct 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > ROTFL

    A teza, że to *nie* jest zakup konsumencki wynika... z czego
    wynika, bo z opisu mi nie wynika?

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2012-10-20 11:55:26
    Od: "Garg 07," <f...@o...pl>

    > On tak już ma. To taki folklor grupowy.

    Raczej zwyczajny trolling nie folklor, albo robienie z siebie idioty co
    ciekawe pod własnym nazwiskiem. Nic tylko pogratulować i skierować na
    obowiązkowe badania psychiatryczne.