  • 11. Data: 2014-01-01 20:10:09
    Temat: Re: Giodo, dane osobowe i certyfikat agencji bezpieczeństwa
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czym się kierować w doborze profesjonalnego audytu bezpieczeństwa ? Oni
    > zrobili tych audytów dużo, bo by nie pisali o certyfikatach.
    Do poczytania i ewentualnego kontaktu w sprawie profesjonalnego audytu.
    http://niebezpiecznik.pl
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 12. Data: 2014-01-01 21:31:02
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-01-01 20:10, WOJO pisze:
    > Do poczytania i ewentualnego kontaktu w sprawie profesjonalnego audytu.
    > http://niebezpiecznik.pl
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    Heh za "komuny" wysatarczyl odcisk orzelka na plastelinie w kapslu po
    piwie i bylo git .

  • 13. Data: 2014-01-01 22:59:15
    Od: Bożydar <b...@n...cz>

    On 01.01.2014 20:10, WOJO wrote:
    > Do poczytania i ewentualnego kontaktu w sprawie profesjonalnego audytu.
    > http://niebezpiecznik.pl
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    Niekoniecznik i profesjonalny audyt?
    Prosze Cie... to brzmi jak oksymoron.

    B.

  • 14. Data: 2014-01-02 08:46:13
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Niekoniecznik i profesjonalny audyt?
    > Prosze Cie... to brzmi jak oksymoron.

    A kto każe Ci korzystać z Ich usług?
    Wskazałem portal, jako miejsce poszukiwań "audytora"
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO