  • 1. Data: 2013-12-31 11:04:51
    Temat: Zatarcie z rejestru skazanych
    Od: "STS_OVLP" <d...@g...com>

    6 lutego 2014 minie 3 lata od uiszczenia grzywny, którą sąd nałożył na mnie
    z powodu "błędów młodości". Czy 7-go mogę lecieć z wnioskiem do Sądu który
    mnie skazał z wnioskiem / prośbą o zatarcie wyroku? Czas to pieniądz, bo w
    maju mam mieć służbowy wyjazd do USA a w związku z karalnością mogą być
    problemy z przyznaniem wizy.

  • 2. Data: 2013-12-31 13:46:48
    Temat: Re: Zatarcie z rejestru skazanych
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2013-12-31 11:04, STS_OVLP pisze:
> [...]
    > pieniądz, bo w maju mam mieć służbowy wyjazd do USA a w związku z
    > karalnością mogą być problemy z przyznaniem wizy.

    Dla wielkiego brata zza oceanu zatarcie nie istnieje.

    MJ

  • 3. Data: 2013-12-31 14:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik STS_OVLP d...@g...com ...

    > 6 lutego 2014 minie 3 lata od uiszczenia grzywny, którą sąd nałożył na
    > mnie z powodu "błędów młodości". Czy 7-go mogę lecieć z wnioskiem do
    > Sądu który mnie skazał z wnioskiem / prośbą o zatarcie wyroku?

    Tak, zaświadczenie o niekaralności dostaniesz 7 bez problemu.

  • 4. Data: 2013-12-31 16:40:22
    Od: LeonKame <k...@l...com>

> [...]
    > pieniądz, bo w maju mam mieć służbowy wyjazd do USA a w związku z
    > karalnością mogą być problemy z przyznaniem wizy.

    Nie wiem czy takiemu przyglupowi wize dadza .

  • 5. Data: 2013-12-31 18:30:15
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > pieniądz, bo w maju mam mieć służbowy wyjazd do USA a w związku z
    > karalnością mogą być problemy z przyznaniem wizy.

    wyrok nigdy sie nie zaciera, chyba nie chcialbyś by 2x skazywali Cie za
    to samo ;) Zaciera się skazanie.
    A skazanie za przestepstwa karane grzywną zaciera sie po 5 latach od
    wykonania kary (czyli zapłacenia grzywny). Robi sie to z automatu. Po 3
    latach mozna, rzeczywiscie, złożyc wniosek. Nie sadze by sie tak szybko
    uwineli...
    Poza tym domniemam, ze do podania o wizę nazlezy dolączyc wypis z KRK. A
    te dane nie przedawniaja sie nigdy. Jednak grzywny i kary wiezienie
    zawieszone tam nie figurują, wiec nie masz sie o co martwic.

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2013-12-31 19:05:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 31.12.2013 18:30, the_foe pisze:

    > Poza tym domniemam, ze do podania o wizę nazlezy dolączyc wypis z KRK.
    > A te dane nie przedawniaja sie nigdy.

    Ale ulegają zatarciu.

  • 7. Data: 2013-12-31 19:21:47
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-12-31 19:05, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale ulegają zatarciu.

    Taa zatarciu ale tylko w rejestrze dla pospulstwa bo w iwidencji
    centralnej wisza az samemu sie nie spali teczki tudziez nie wykasuje
    plikow w komputerach. kazdy patrol policji ma w tym kraju wglad w kazde
    potkniecie a w USA tez o tym wiedza kto wie czy nie lepiej niz u nas.

  • 8. Data: 2014-01-04 11:46:22
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 31 Dec 2013 18:30:15 +0100, the_foe <t...@w...pl> wrote:

    >Poza tym domniemam, ze do podania o wizę nazlezy dolączyc wypis z KRK.
    Nie trzeba.

    WAM