  • 1. Data: 2011-07-08 16:31:20
    Temat: Getin Online nie chce mi oddac pieniedzy
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    Dopiero co pisalem ze na Allegro chcial mnie ktos wydymac a tu juz Getin
    Online stoi w kolejce.
    MIalem tam lokate internetowa Rewolwer ktora zerwalem 01.07.2011 bo
    pilnie potrzebowalem pieniedzy. Tymczasem zwrotu piniedzy nie dostalem
    do dzisiaj. Stracilem juz z kilkadziesiat zlotych na telefon, dwa razy
    jacys ich konsultanci mowili mi ze byl jakis blad w systemie i teraz
    pieniadze wroca. Oczywiscie nie wrocily a ja nie zamierzam dzwonic poraz
    kolejny i czekac pol godziny na polaczenie z konsultantem.
    Przepadla mi fajna aukcja na allegro, a moje nerwy sa juz na granicy.
    Na prosby kontaktu telefonicznego nikt nie odpowiada, wszystkie moje
    emaile olali.
    Jak odzyskac te pieniadze? I to najlepiej z odszkodowaniem. Bo watpie ze
    oddadza mi je dobrowolnie. Isc na policje? Jak sie sklada pozew do sądu
    przeciwko takiemu gigantowi?

    Pozdr.

  • 2. Data: 2011-07-08 16:38:27
    Temat: Re: Getin Online nie chce mi oddac pieniedzy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 7/8/2011 11:31 AM, FIFI wrote:
> [...]
    > Jak odzyskac te pieniadze? I to najlepiej z odszkodowaniem. Bo watpie ze
    > oddadza mi je dobrowolnie. Isc na policje? Jak sie sklada pozew do sądu

    napisz mi w jaki sposob traci sie kilkadziesiat zlotych na telefon?

    cos krecisz.

  • 3. Data: 2011-07-08 16:46:41
    Od: FIFI <a...@b...pl>

    > napisz mi w jaki sposob traci sie kilkadziesiat zlotych na telefon?
    >
    > cos krecisz.

    Majac simplusa i czekajac trzy razy po pol godziny na połączenie z
    konsultantem cały czas wiszac na słuchawce.

  • 4. Data: 2011-07-08 16:51:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-07-08 18:31, FIFI pisze:
    > Jak odzyskac te pieniadze? I to najlepiej z odszkodowaniem. Bo watpie ze
    > oddadza mi je dobrowolnie. Isc na policje? Jak sie sklada pozew do sądu
    > przeciwko takiemu gigantowi?

    Do sądu pozew.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2011-07-08 17:17:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "FIFI" napisał w wiadomości grup
    > Majac simplusa i czekajac trzy razy po pol godziny na połączenie z
    > konsultantem cały czas wiszac na słuchawce.

    Jak masz drogie "minuty" to zmień sieć.

  • 6. Data: 2011-07-09 05:18:43
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > W dniu 2011-07-08 18:31, FIFI pisze:

    > Do sądu pozew.
    > Arek

    Chyba żeby pokryć koszty sądowe...

    Najpierw trzeba wezwać bank do zwrotu i to najlepiej ZPO żeby mieć co w
    sądzie pokazać.

  • 7. Data: 2011-07-09 09:23:11
    Od: Maurice de Poszepszynski <s...@d...najt>

    Użytkownik - witek napisał:

    > napisz mi w jaki sposob traci sie kilkadziesiat zlotych na telefon?
    >
    > cos krecisz.

    Durne pytanie - zadzwoń na infolinię z komórki.
    --
    Wendy! I'm home.

  • 8. Data: 2011-07-09 22:06:45
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > Jak odzyskac te pieniadze? I to najlepiej z odszkodowaniem. Bo watpie ze
    > oddadza mi je dobrowolnie. Isc na policje? Jak sie sklada pozew do sądu

    Po pierwsze to nalezy sobie pewne fakty zwiazane z bankowoscia uswiadomic!
    Kazde pieniadze ktore ty wplacasz do banku staja sie wlasnoscia banku (prawo
    Bankowe).
    Wiec wszelkie wnioski na policji czy w sadzie zostana z urzedu ubite.
    Inaczej, jesli ktos dokonal by wyplaty ktorej ty nie autoryzujesz - to sie
    nazywa fraud czy moze bardziej poprawnie defraudacja. Ale tu masz przypadek
    kiedy to bank nie wyplaca i moze to zrobic zgodnie z prawem bankowym.
    O odszkodowaniu zapomnij bo niby z jakiego powodu?
    Pozew w sadzie zlozysz na co? Na Prawo Bankowe?

  • 9. Data: 2011-07-11 09:06:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maurice de Poszepszynski" <s...@d...najt> napisał w
    wiadomości news:iv96lt$8t6$1@news.onet.pl...

    > Durne pytanie - zadzwoń na infolinię z komórki.

    To po co dzwonic na 80x...? Przewaznie mozna na zwykly odpowiednik.
    No i jesli minuta drozsza niz 5 gr, to siec trzeba zmienic.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-07-11 12:52:39
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 11:06:29 +0200, SDD napisał(a):

    > No i jesli minuta drozsza niz 5 gr, to siec trzeba zmienic.

    ROTFL
    Pokażesz paluchem cenniki gdzie minutka kosztuje abonenta
    5gr....paluchem!!!
    Śmialo, nie krępuj się...poprzyj swoje wyplociny czymś faktycznym ;)