  • 1. Data: 2003-05-08 07:57:03
    Temat: Zadośćuczynienie
    Od: "Filip" <f...@i...pl>

    W sumie to pytanie jest dosyc abstrakcyjne i pewnie smieszne, ale pytam
    glownie z ciekawosci. Do rzeczy:

    Od dawna codziennie uzywalem budzika wbudowanego w komorke. Niedawno
    zmienilem telefon, ale dalej jak codzien uzywalem budzika-wszystko bylo w
    porzadku do dzisiaj-budzik nie zadzwonil. Okazalo sie ze jest pewien blad
    (chyba w oprogramowaniu, ale to bez znaczenia), ktory powoduje ze jak
    telefon jest podlaczony do ladowanie to nie dziala budzik. Nie bylo by
    zadnej tragedii gdyby nie fakt, ze akurat dzisiaj mialem kolokwium na ktore
    niestety zaspalem, przez co moge mieć problem z zaliczeniem semestru. I w
    tym miejscu rodzi sie moje pytanie-czy moge wogole miesc do Nokii jako
    producenta jakiekolwiek pretensje o to co zaszlo??? Oczywiscie ze nie
    spodziewam sie zadnych wielomilionowych odszkodowan :))))

    pozdrawiam

    Filip

  • 2. Data: 2003-05-08 08:03:45
    Temat: Re: Zadośćuczynienie
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Filip" <f...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > producenta jakiekolwiek pretensje o to co zaszlo??? Oczywiscie ze nie
    > spodziewam sie zadnych wielomilionowych odszkodowan :))))

    Zwykle są jeszcze terminy poprawkowe.

  • 3. Data: 2003-05-08 08:10:53
    Od: "Filip" <f...@i...pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zwykle są jeszcze terminy poprawkowe.

    To jest przypadek niezwykly i nie ma. Po prostu nie i koniec-nawet jak byles
    chory :O

  • 4. Data: 2003-05-08 08:17:12
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Filip" <f...@i...pl> wrote in message

    > Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jest przypadek niezwykly i nie ma. Po prostu nie i koniec-nawet jak
    byles
    > chory :O

    Poczytaj regulamin studiów. Powinno być wyraźnie napisane co i kiedy.
    Terminy poprawkowe i z jakich powodów.

  • 5. Data: 2003-05-08 08:32:52
    Od: "Filip" <f...@i...pl>

> [...]
    wiadomości

    > byles
    > >
    > Poczytaj regulamin studiów. Powinno być wyraźnie napisane co i kiedy.

    Poczytam, ale w regulaminie jest tez pewnie obecnosc obowiazkowa na
    cwiczeniach, a ten koles tego nie wymaga z czego pare razy skorzystalem ;)

  • 6. Data: 2003-05-08 10:57:17
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Wniesc zawsze mozesz, ale:
    1. Mysle, ze Nokia ma wiecej kasy niz Ty na adwokatow (nie obrazaj sie ;))
    2. Bedziesz musial to wszystko udowodnic, a nawet jak to zrobisz, patrz
    punkt 1

  • 7. Data: 2003-05-08 11:20:18
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Filip" <f...@i...pl> wrote in message

    > Poczytam, ale w regulaminie jest tez pewnie obecnosc obowiazkowa na
    > cwiczeniach, a ten koles tego nie wymaga z czego pare razy skorzystalem ;)

    Warunki zaliczenia ustala prowadzący na początku semestru, co zapewne też
    jest w regulaminie.
    Jeżeli obecności nie wymagał, to nie może to być warunkiem zaliczenia, tym
    bardziej jeżeli robił kolokwium.
    Przynajmniej jeden termin poprawkowy musi być i to też jest w regulaminie.
    Jak się prowadzący uprze, że nie, to rozmawiaj z dziekanem.

  • 8. Data: 2003-05-08 12:01:57
    Od: "Filip" <f...@i...pl>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Bedziesz musial to wszystko udowodnic, a nawet jak to zrobisz, patrz

    Nie przyszlo mi do glowy sie obrazac, bo nie mialem najmniejszego zamiaru
    ich pozywac-nie jestem w USA ;) Po prostu jestem z natury ciekawy i chcialem
    wiedziec czy wedlug prawa mialbym wogole jakies szanse na EWENTUALNE
    wygranie takiego procesu??? Wciaz nie wiem....

  • 9. Data: 2003-05-08 16:13:09
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Filip" <f...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > wiedziec czy wedlug prawa mialbym wogole jakies szanse na EWENTUALNE
    > wygranie takiego procesu??? Wciaz nie wiem....

    Dokładnie zerowe. Dostaniesz odpowiedź, że niedostatecznie zadbałeś o swoje
    interesy nienastawiając drugiego budzika.

  • 10. Data: 2003-05-09 19:30:43
    Od: "Filip" <f...@i...pl>

> [...]
    swoje
    > interesy nienastawiając drugiego budzika.

    I o taką odpowiedz mi chodzilo. Dzieki.