  • 1. Data: 2002-11-27 07:11:20
    Temat: Gdzie znalesc tresc Art. 825 KPC
    Od: "Tomek" <x...@w...pl>

    Mam pytanie gdzie w internecie znalesc tresc Art. 825 KPC (lub w jakim
    Dzienniku Ustaw był on opublikowany)
    Dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2002-11-27 08:01:05
    Temat: Re: Gdzie znalesc tresc Art. 825 KPC
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Mam pytanie gdzie w internecie znalesc tresc Art. 825 KPC (lub w jakim
    > Dzienniku Ustaw był on opublikowany)
    > Dzieki za pomoc.

    Art. 825 . Organ egzekucyjny umorzy postępowanie w całości lub części na
    wniosek:

    1) jeżeli tego zażąda wierzyciel; jednakże w sprawach, w których egzekucję
    wszczęto z urzędu lub na żądanie uprawnionego organu, wniosek wierzyciela o
    umorzenie postępowania wymaga zgody sądu lub uprawnionego organu, który
    zażądał wszczęcia egzekucji;

    2) jeżeli prawomocnym orzeczeniem tytuł wykonawczy został pozbawiony
    wykonalności;

    3) jeżeli egzekucję skierowano przeciwko osobie, która według klauzuli
    wykonalności nie jest dłużnikiem i która sprzeciwiła się prowadzeniu
    egzekucji, albo jeżeli prowadzenie egzekucji pozostaje z innych powodów w
    oczywistej sprzeczności z treścią tytułu wykonawczego;

    4) jeżeli wierzyciel jest w posiadaniu zastawu zabezpieczającego pełne
    zaspokojenie egzekwowanego roszczenia, chyba że egzekucja skierowana jest do
    przedmiotu zastawu.

    calosc kpc pod linkiem
    http://www.rp.pl/prawo/doc/Kpc/Kpc_spis.html
    pozdr