  • 1. Data: 2003-08-24 14:48:23
    Temat: Gdzie zawiadomić prokuratora?
    Od: Ojciec <w...@w...pl>

    Sprawa dotyczy badań przeprowadzonych na dziecku.
    Czy doniesienie o popełnieniu przestępstwa mogę złożyć prokuratorowi w
    swoim miejscu zamieszkania czy też muszę to zrobić w miejscu
    zamieszkania obwinionego.

  • 2. Data: 2003-08-24 14:52:56
    Temat: Re: Gdzie zawiadomić prokuratora?
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Ojciec" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Sprawa dotyczy badań przeprowadzonych na dziecku.
    > Czy doniesienie o popełnieniu przestępstwa mogę złożyć prokuratorowi w
    > swoim miejscu zamieszkania czy też muszę to zrobić w miejscu
    > zamieszkania obwinionego.

    Tam gdzie mieszkasz.

    Pozdrowienia
    Michał

  • 3. Data: 2003-08-24 16:54:34
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    "mec.Michał" <m...@p...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Ojciec" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Tam gdzie mieszkasz.

    Ech. Gdziekolwiek - choćby na policji ( tak - którejkolwiek ). Oczywiście
    zgłoszenie tego w prokuratorze miejscowo właściwej do prowadzenia potem
    sprawy przyspieszy byc może postępowanie, ale zgłosić można wszędzie.POzatym
    nie ma jeszcze obwinionego i chyba raczej nie będzie - nie ta waga czynu
    obawiam się.

    Depi.

  • 4. Data: 2003-08-24 18:56:14
    Od: Ojciec <w...@w...pl>

    On Sun, 24 Aug 2003 18:54:34 +0200, "Marcin Olender"
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    >"mec.Micha?" <m...@p...pl> wrote in message

    >Ech. Gdziekolwiek - cho?by na policji ( tak - którejkolwiek ). Oczywi?cie
    >zg?oszenie tego w prokuratorze miejscowo w?a?ciwej do prowadzenia potem
    >sprawy przyspieszy byc mo?e post?powanie, ale zg?osi? mo?na wsz?dzie.POzatym
    >nie ma jeszcze obwinionego i chyba raczej nie b?dzie - nie ta waga czynu
    >obawiam si?.
    >
    >Pozdrawiam

    Dzieki za odpowiedz.

    Od wielu lat nie mam kontaktu z dzieckiem a otrzymalem wlasnie
    dokument z sadu gdzie lekarz stwierdza, maltretowanie dziecka!

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-08-24 19:01:27
    Od: Ojciec <w...@w...pl>

    On Sun, 24 Aug 2003 16:52:56 +0200, "mec.Michał" <m...@p...pl>