  • 1. Data: 2003-08-24 15:32:02
    Temat: działalność gospodarcza a legalność oprogramowania
    Od: "Sławomir R." <s...@i...pl>

    Witam,
    Planuje w najbliższym czasie rozpocząć działalność gospodarczą (głównie
    usługi informatyczne). Wiąże się z tym zakup legalnego oprogramowania
    windows 98. Wiem że Linux jest darmowy, czy mogę więć go używać legalnie w
    mojej firmie?

    pozdr.
    Sławomir R.

  • 2. Data: 2003-08-25 11:25:51
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

> [...]
    > usługi informatyczne). Wiąże się z tym zakup legalnego oprogramowania
    > windows 98. Wiem że Linux jest darmowy, czy mogę więć go używać legalnie w

    Linux jest darmowy zarowno do zastosowan prywatnych, jak i komercyjnych,
    wiec czemu nie?

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    They build too low who build beneath the skies

  • 3. Data: 2003-08-25 15:06:06
    Od: "ORLON.net" <b...@o...net>

    Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko napisał:

    > Linux jest darmowy zarowno do zastosowan prywatnych, jak i komercyjnych,
    > wiec czemu nie?
    >
    > pozdrawiam
    > Merlin

    Zapraszam na www.lefthand.pl - tam powinien już być w pełni darmowy