  • 1. Data: 2002-10-24 12:02:46
    Temat: Kurator sadowy w spóldzielni mieszk. - jak zalatwic?
    Od: "Dziadek" <d...@w...pl>

    Witam,
    Moja spóldzielnia ma trzech prezesów, cztery rady nadzorcze, pare milionów
    dlugu i tak zabagniona sytuacje prawna, ze diabel nie dojdzie co i kto.
    Podobno jakims rozwiazaniem jest wprowadzenie kuratora sadowego do
    spóldzielni.
    Czy ktos wie, jak takiego kuratora sprowadzic i jakie sa tego konsekwencje?

    Z góry dzieki
    Dziadek

  • 2. Data: 2002-10-24 12:13:39
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Dziadek <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ap8ndf$h5g$...@n...tpi.pl...
    > Podobno jakims rozwiazaniem jest wprowadzenie kuratora sadowego do
    > spóldzielni.
    > Czy ktos wie, jak takiego kuratora sprowadzic i jakie sa tego
    konsekwencje?

    należy to zrobić przez sąd ale wierz mi ,sądy nie lubią tych spraw,kurator
    zwodowy hmm oj bywają ale długo sie ciągną i nie zawsze z pozytywnym
    skutkiem dla firmy a dlaczego? bo to kwestia poznania przez kuratora całej
    sytuacji by samemu nie wpaść po uszy .Macie firme a prezesów a nie macie na
    stanie prawnika,który by prawidłowo zredagował taki wniosek ?

    Sandra