    From: "<< Oriano >>" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gdzie sie odwolac w UE?
    Date: Thu, 13 Mar 2003 15:28:46 +0100

    Witam!

    Mam takie pytanko. Czy istnieja jakies instytucje UE, do ktorych moze sie
    odwolac polski obywatel po wyczerpaniu drogi krajowej? Wiem, ze na pewno
    mozna sie odwolywac do Europejskiego Trybunalu Praw Czlowieka, ale czy
    gdzies jeszcze? Rzecz jasna, chodzi tu o stan przedakcesyjny. Po wejsciu do
    UE sprawa jest jasna :-)

    BTW. Czy aby na pewno Europejski Trubunal Praw Czlowieka jest tworem
    unijnym?

    Pozdrawiam wszystkich Grupowiczow serdecznie
    Oriano